نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس:

روزانه ۶۰۰ بشکه نفت از میدان مارون استخراج می‌شود

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مارون، سومین میدان نفتی کشور است که روزانه ۶۰۰ هزار بشکه نفت استخراجی دارد.

روزانه ۶۰۰ بشکه نفت از میدان مارون استخراج می‌شود

ابراهیم متینیان در نشست خبری مجمع نمایندگان خوزستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حوزه انتخابیه من مارون بوده که سومین میدان نفتی کشور است که روزانه ۶۰۰ هزار بشکه نفت استخراجی دارد و برای همین عضو کمیسیون انرژی شدم؛ همچنین برای استفاده از ظرفیت‌های نفت و کشاورزی اقداماتی نیز انجام شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در حوزه نفت چند پروژه مهم مثل پتروپالایش ابوالفارس با روزانه ۵۰ بشکه خوراک و همچنین توسعه و نگهداشت مارون در رامشیر با ۳۸۴ نفر اشتغال‌زایی انجام شده است.

وی در ادامه به انجام پروژه توسعه و نگهداشت پارسی و پرنج اشاره کرد و گفت: در زمینه کشاورزی نیز کارهای زیادی انجام شد به خصوص در حوزه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری که توضیح آن از حوصله جلسه خارج است.

متینیان افزود: سیکل ترکیبی که سال‌ها قبل کلنگ زنی و راکد مانده بود نیز دوباره فعال شد؛ همچنین تقویت طرح‌های اشتغال‌زایی مثل گلخانه‌ای، گیاهان دارویی، باغات و دیگر مشاغل خانگی از جمله اقدامات انجام شده در راستای رفع معضل بیکاری بود.

وی خبر داد: در زمینه فولاد نیز با یک سرمایه‌گذار وارد مذاکره شده و در نهایت دو شاخه فولاد در شهرک صنعتی مربچه کلنگ زنی شدند؛ همچنین ۷۷ روستا رامهرمز و ۴۶ روستا در رامشیر برای اجرای طرح‌های بهسازی در دست اقدام هستند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی به برنامه‌ریزی برای آسفالت ۶۰ کیلومتر جاده روستایی اشاره کرد و گفت: در خصوص گازرسانی تا پایان امسال همه روستاهایی که از نعمت گاز برخوردار نبودند از این نعمت برخوردار می‌شوند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها