رییس جمعیت هلال احمر خاش:

دومین کاروان سلامت ارتش به مناطق محروم خاش اعزام می‌شود

رییس جمعیت هلال احمر خاش سیستان و بلوچستان گفت: دومین کاروان سلامت ارتش هفته آینده گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر به مناطق محروم و کپرنشین بخش مرکزی این شهرستان اعزام می شود.

دومین کاروان سلامت ارتش به مناطق محروم خاش اعزام می‌شود

جلال هاشمزهی اظهارداشت: نخستین کاروان سلامت با همکاری مرکز آموزش ۰۸ (شهید ابراهیم نوری ارتش) مستقر در خاش در مناطق محروم بخش مرکزی به مردم نیازمند در نیمه اول ماه مبارک رمضان خدمات ارائه داد.

وی بیان کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت هفته هلال احمر با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و با کمترین ظرفیت نیروی انسانی اجرا می‌شود.
رییس جمعیت هلال احمر خاش ادامه داد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان، طرح نیابت و دیدار و تجلیل با خانواده‌های معظم شهدا و سالمندان و معلولان، افتتاح ۲ خانه هلال در تمندان تفتان و پشتکوه خاش، انجام مانور اضطراری درمان و توان بخشی، غربالگری و ایستگاه سلامت روز عید سعید فطر و در صورت برگزاری نماز و برگزاری محفل انس با قرآن کریم، عضو گیری حوزه جوانان، مانور امداد و نجات کوهستان، همکاری با طرح حاج قاسم سلیمانی و طرح ناظران سلامت با همکاری بهداشت و سپاه و اصناف از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته هلال احمر در این شهرستان است.
۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها