بررسی مشکلات آب شرب روستاهای بخش مرکزی خاش

با حضور مدیر آب و فاضلاب خاش در دفتر بخشدار مرکزی این شهرستان مشکلات حوزه تامین آب شرب مناطق روستایی این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی مشکلات آب شرب روستاهای بخش مرکزی خاش

با توجه به اینکه در روزهای اخیر خسارت هایی به خطوط اصلی و شریان اصلی تامین آب شرب وارد آمده و به دنبال آن بحران بی آبی و کم آبی در برخی نقاط روستایی ایجاد شده، مقرر گردید با همکاری دستگاههای دیگر نسبت به شناسایی افراد متخلف و معرفی آنها به دستگاه قضایی و برخورد با آنها از وقوع حوادث دیگر پیشگیری شود.

قلندرزهی، بخشدار مرکزی خاش بر اهمیت و ضرورت تامین آب شرب مردم مناطق روستایی و عشایری در این بخش تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه در فصل گرمای تابستان قرار داریم و بیماری کرونا و نیاز به استفاده از آب شدت یافته، می طلبد اداره آب شهرستان مدیریت توزیع آب را داشته باشند تا از تنش آبی در مناطق این بخش و شهرستان پیشگیری شود.

وی اظهار داشت: مردم دهها روستای بخش مرکزی از وضعیت تامین آب شرب به شدت گلایه مندند، بنابراین باید دقت شود که شبکه های آبرسانی به صورت پایدار فعال باشند.

عباس گلزارنیا مدیر اداره آب و فاضلاب خاش هم گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد.

دهیار روستای قاسم آباد خاش هم در این نشست مشکلات قطع آب این روستا را طی روزهای اخیر یادآوری کرد.

در این نشست در خصوص تامین آب شرب مناطق مختلف بخش مرکزی خاش بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید برای اجرای شبکه های آبرسانی روستایی و آبرسانی سیار به مردم پیگیری های لازم صورت گیرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها