مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان:

بیش‌ از ۱۵ میلیون لیتر سوخت هواپیما پارسال در منطقه نفتی زاهدان توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: پارسال بیش‌ از ۱۵ میلیون لیتر سوخت هواپیما از طریق مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه زاهدان به پروازهای داخلی و خارجی عرضه شد.

بیش‌ از ۱۵ میلیون لیتر سوخت هواپیما پارسال در منطقه نفتی زاهدان توزیع شد

ابراهیم پوریزدانی اظهارداشت: سال گذشته بیش از سه هزار پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه‌های زاهدان و زابل انجام شده که بالغ بر ۱۵میلیون لیتر سوخت از طریق منطقه در اختیار این پروازها قرار گرفته است.

وی گفت: این مقدار سوخت ۷۲۵ هزار و ۶۲۷ لیتر بیشتر از مقدار توزیع شده در سال ۹۸ بوده و در مجموع بیش از پنج درصد افزایش را در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ در برداشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان مقدار سوخت هوایی عرضه شده در فرودگاه بین‌المللی این شهر را در مدت یاد شده بالغ بر ۱۴ میلیون و ۳۸۰ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: این میزان سوخت به ۲ هزار و ۸۶۵ هواپیمای ایرانی و خارجی عرضه شده است.

وی همچنین تعداد پروازهای انجام شده در سال ۹۹ در فرودگاه زابل را ۱۷۲ سورتی عنوان کرد و از توزیع ۷۸۵ هزار و ۹۲۲ لیتر سوخت به این پروازها خبر داد.

پوریزدانی گفت: با تلاش کارکنان منطقه، سوخت رسانی در مراکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان و زابل با سرعت، کیفیت مطلوب و بدون وقفه انجام و همچنین ذخیره‌سازی لازم وجود دارد و تاکنون هیچ پروازی در این فرودگاه‌ها به دلیل نبود سوخت، تاخیر نداشته است.

یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها