رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی همدان:

۲۰ ساختمان اورژانس در استان همدان استیجاری و فرسوده است

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۲۰ مرکز فوریت های پزشکی این استان در ساختمان های استیجاری و یا فرسوده مستقر هستند که بهبود روند فعالیت های این مراکز نیازمند بازسازی و یا احداث ساختمان جدید است.

۲۰ ساختمان اورژانس در استان همدان استیجاری و فرسوده است

دکتر حبیب معصومی با بیان اینکه مرکز فوریت های پزشکی(اورژانس) استان همدان در مجموع دارای ۶۶ پایگاه فعال است که از این تعداد ۲۰ پایگاه در ساختمانهای فرسوده و یا استیجاری مستقر شده اند، اظهار داشت: همچنین یکی از پایگاه های اورژانس شهرستان نهاوند در کانکس مستقر و فعال شده است.

وی با اشاره به طرح احداث هشت ساختمان جدید اورژانس در سطح استان همدان؛ اظهار داشت: برای احداث هر یک از ساختمان ها با ۵۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده و براساس برنامه زمان بندی شده تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری میرسند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: این هشت ساختمان اورژانس شامل مرکز فارسبان و پایگاه سه شهری نهاوند، ۲ پایگاه در شهرستان فامنین، یک پایگاه در کبودرآهنگ، ۲ پایگاه در ملایر و یک پایگاه نیز در رزن است.

معصومی افزود: درهمین ارتباط در ایام دهه فجر امسال ۲ ساختمان جدید اورژانس استان شامل پایگاه شهری شهرک مدنی همدان و ساختمان شماره چهار شهر ملایر به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: برای احداث و بهره بردای از ساختمان جدید اورژانس در شهرک مدنی ۶۰۰ میلیون تومان و پایگاه شماره چهار شهرستان ملایر نیز ۱۰۰ میلیون تومان برای تجهیز و نوسازی هزینه شده است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه بالگرد (اورژانس هوایی) در ۶۶ پایگاه شهری و جاده ای این استان آماده خدمات رسانی در مواقع ضروری است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها