معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مردم از شرکت در دورهمی‌ها، تشییع جنازه‌ها و عروسی‌ها پرهیز کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند، ماسک بزنند و از شرکت در تجمعات از جمله دورهمی‌ها، تشییع جنازه ها و عروسی پرهیز کنند.

مردم از شرکت در دورهمی‌ها، تشییع جنازه‌ها و عروسی‌ها پرهیز کنند

«احد جمالی» افزود: هم اکنون وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به قبل از سال ۷۳ که سفر مقام معظم رهبری انجام شد خیلی فرق کرده است.

وی اظهارکرد: قبل از انقلاب اسلامی زیرساختی به آن معنا در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود نداشت و فاقد آب، برق، گاز، بهداشت و درمان و جاده و فضاهای آموزشی بوده است اما در حال حاضر و پس از حدود ۴۲ سال از انقلاب اسلامی با شرایط توپوگرافی خشن و کوهستانی که وجود دارد هر جای از این استان نگاه کنیم آثار خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را می بینیم، نمی خواهم بگویم که این خدمات کافی است اما قابل تحسین هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دولت‌های مختلف هر کدام منشا خدمت به این استان شدند و اگر کسی بخواهد این خدمات را نادیده بگیرد آدم بی انصافی است. مقایسه خدمات دوران پس از انقلاب اسلامی با دروان قبل از انقلاب ظلم است.

مردم از شرکت در دورهمی‌ها، تشییع جنازه‌ها و عروسی‌ها پرهیز کنند

جمالی با بیان اینکه امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و مشاغل مختلف با پیک چهارم کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد مواجه نشویم، خاطرنشان کرد: آمارها روند افزایشی دارند که مردم استان باید این هشدار را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند، ماسک بزنند و از شرکت در تجمعات از جمله دورهمی‌ها، تشییع جنازه ها و عروسی پرهیز کنند.

مدیران خدمات نظام را اطلاع رسانی کنند

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی خدمات نظام از سوی مدیران و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم گفته شود، ادامه داد: وظیفه مدیران است که خدمات نظام اسلامی را به بهانه و مناسبت‌های مختلف از جمله در دهه فجر از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنند و بگویند چراکه این مساله مهم تکلیف قانونی و ملی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اگر خدمات را جهت امید دادن به مردم اعلام نکنیم برخی ها با سیاه نمایی مردم را نا امید می کنند و برخی رسانه ها ندانسته و احساسی وارد بعضی مسایل می شوند که یاس و نامیدی به جامعه تزریق می کنند.

گفتنی است که در این نشست محمود داربام مشاور امور ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها