۲ هزار بسته معیشتی در خراسان شمالی توزیع می‌شود

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با تاکید بر این که این نهاد تا کنون ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع کرده، گفت: امروز ۲ هزار بسته معیشتی دیگر توزیع خواهد شد.

۲ هزار بسته معیشتی در خراسان شمالی توزیع می‌شود

ابوالفضل محبان در سومین مرحله رزمایش مواسات هلال احمر خراسان شمالی که در سالن ورزشی این مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: هلال احمر در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و سعی دارد همواره خدمت رسان مردم باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از همان ابتدای شروع سلسله فعالیت‌هایی را بر دوش گرفت که غربالگری مردم، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی بخشی از این فعالیت‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه هلال احمر تا کنون ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع کرده، افزود: امروز نیز ۲ هزار بسته معیشتی دیگر بین خانواده‌های آسیب دیده از توزیع خواهد شد.

محبان در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی نیز گفت: پیرو تفاهم نامه هلال احمر با وزارت بهداشت، ۲۰۰ نفر از اعضای هلال احمر استان به عنوان ناظر در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داده شده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به فعالیت داوطلبان این نهاد در حوزه‌ی مراقبت از سلامت بیماران کرونایی، بیان کرد: با همکاری بسیج بسته‌های معیشتی در اختیار خانواده بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.

وی در انتها به روز جهانی داوطلب اشاره کرد و گفت: پایه و اساس فعالیت‌های هلال احمر داوطلبان هستند و این اعضا در ایام به صورت جدی پای کار بودند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها