تردد کِشنده‌ها در سه محور خراسان شمالی ممنوع شد

رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: تردد کِشنده‌ها در سه محور بجنورد-آشخانه، بجنورد-اسفراین و نیز محور راز به علت بارش برف تا اطلاع بعدی ممنوع است.

تردد کِشنده‌ها در سه محور خراسان شمالی ممنوع شد

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز پنجشنبه اظهار داشت: اکنون بارش برف در گردنه امین الله در محور بجنورد-آشخانه، گردنه اسدلی در محور بجنورد-اسفراین و نیز محور راز سبب لغزندگی جاده شده از این رو برای ایمنی ترددها، تردد کِشنده‌ها ممنوع شده است.

وی افزود: تردد در این محورها بدون زنجیر چرخ میسر نیست و رانندگان عبوری از این محورها حتما باید از زنجیرچرخ استفاده کنند.

سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: رانندگان عبوری از گردنه جوزک و گردنه امین الله با مه و کاهش دید افقی روبه رو هستند از این رو با احتیاط برانند.

رییس پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بارش برف در بیشتر محورهای استان گزارش شده از این رو سطح جاده لغزنده است.

وی گفت: از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضرور خودداری کرده و در صورت اقدام به سفر از سالم بودن خودرو بویژه سیستم گرمایش و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه خراسان شمالی تاکید کرد: از رانندگان انتظار می رود از شتاب زدگی خودداری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی هم گفت: بارش برف از محورهای بجنورد آشخانه، چمن بید - جنگل گلستان، چمن بید -گرمه، جاجرم -شوقان، بجنورد - اسفراین، بجنورد- شیروان- فاروج، بجنورد- شوقان و نیز محور راز و جرگلان گزارش شده است.

جعفر شهامت اظهار داشت: سطح جاده ها لغزنده است از این رو رانندگان جانب احتیاط را رعایت کنند.

هواشناسی خراسان شمالی برای امروز بارش پراکنده و کاهش دمای هوا پیش بینی کرده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها