بازنشستگان شهرداری آبادان همچنان پیگیر مطالبات خود هستند

جمعی از بازنشستگان و کارگران شهرداری آبادان روز یکشنبه با تجمع مقابل ساختمان مرکزی این شهرداری خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

بازنشستگان شهرداری آبادان همچنان پیگیر مطالبات خود هستند

این افراد که تعداد آنها ۵۰ نفر تخمین زده می شد و خود را نمایندگان کارگران و بازنشستگان شهرداری آبادان معرفی کردند اظهار ‌داشتند:شهرداری آبادان با وجود وعده داده شده در خصوص پرداخت مطالبات بازنشستگان، تاکنون فقط ۲۵ درصد از مطالبات و حق سنوات ۴۰۰ نفر از بازنشستگان را پرداخت کرده است.

آنها افزودند: طبق توافق صورت گرفته با شهرداری آبادان قرار بود این شهرداری در نیمه نخست امسال بیش از ۵۰ درصد از حق بازنشستگی کارکنان را پرداخت کند اما شهرداری به قول خود عمل نکرد.

بازنشستگان شهرداری آبادان گفتند: بازنشستگان شهرداری آبادان هر ماه مستمری بازنشستگی خود را با تاخیر دریافت می‌کنند و مشکلاتی در زمینه بیمه درمان مستقیم و تکمیلی دارند.

آنها بیان کردند: حق بازنشستگی هر پرسنل شهرداری بین ۷۰۰ الی ۹۰۰ میلیون ریال است که قرار بود شهرداری آبادان ۵۰ درصد را در نیمه نخست سال و ۵۰ درصد دیگر را در نیمه دوم سال جاری پرداخت کند.

شهردار آبادان نیز با اشاره به مشکلات مالی این شهرداری به خبرنگار ایرنا گفت: حق آلایندگی که قرار بود به شهرداری آبادان پرداخت شود تاکنون به این شهرداری پرداخت نشده است.

محمودرضا شیراز ی با بیان اینکه در این وضعیت پرداخت حق آلایندگی به شهرداری‌ها در اولویت بعدی قرار گرفته است افزود: قرار است در هفته جاری این حق آلایندگی به حساب شهرداری آبادان واریز شود.

وی افزود: در هفته جاری بخشی از مطالبات کارکنان بازنشسته شهرداری آبادان طبق توافق صورت گرفته پرداخت خواهد شد ضمن اینکه اکنون حقوق پرسنل این شهرداری کاملا به روز شده است.

کارگران و بازنشستگان شهرداری آبادان ظهر امروز پس از شنیدن توضیح مسوولان شهرداری به تجمع خود خاتمه دادند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها