افزایش نرخ کرایه‌ها ترددهای بین‌شهری در کبودراهنگ

با توجه به اجرای محدودیت های تردد در روزهای کرونایی هستیم و خودروهای شخصی اجازه تردد به همدان را ندارند با کمال تأسف باید گفت شاهد افزایش قیمت کرایه تاکسی ها از همدان به کبودراهنگ و بالعکس به مبلغ ۱۵ هزار تومان هستیم.

افزایش نرخ کرایه‌ها ترددهای بین‌شهری در کبودراهنگ

در این روزها که هزینه های زندگی بر دوش خانواده ها سنگینی می کند پسندیده نیست که مسئولان نظارت خود بر حوزه حمل و نقل مسافر را به فراموشی بسپارند. شهرستان کبودراهنگ به ویژه بخش های تابعه توان مالی بسیار ضعیفی دارند و از مسؤلان مربوطه تقاضامندیم بر حمل و نقل مسافر و کرایه ها در این شهرستان نظارت جدی داشته باشند.

این پیامی بود که از سوی تعدادی از شهروندان کبودراهنگ دریافت کردیم و برای پیگیری موضوع با مدیرعامل شرکت مسافربری عمومی شهرستان کبودراهنگ تماس برقرار کردیم.

ابراهیم مسلم‌خانی، مدیرعامل شرکت مسافربری عمومی شهرستان کبودراهنگ در این باره گفت: به اطلاع عموم‌ مردم شهرستان‌ کبودراهنگ می رسانم این شرکت تحت هیچ شرایطی افزایش کرایه به همدان و بالعکس را نداشته و نخواهد داشت.

وی ادامه داد: تعدادی از تاکسی های داخل شهری هستند که مسافر ندارند و در خط کبودراهنگ اقدام به مسافرکشی کرده و از مسافران کرایه اضافه دریافت می کنند و به اسم ما تمام می شود.

مسلم‌خانی مطرح کرد: مسافران باید حروف «ع» و «ت» در پلاک تاکسی مورد توجهشان‌ باشد تا شایعه پراکنی صورت نگیرد و هر راننده ای اقدام به دریافت کرایه اضافه کند، با او برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

وی خطاب به همشهریان کبودراهنگی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف افزایش قیمت ضمن یادداشت پلاک‌ تاکسی، به مدیرعامل شرکت مسافربری عمومی شهرستان اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها