فرماندار شهرستان نهاوند:

شیب رو به افزایش ابتلا و مرگ در نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه شیب ابتلا و مرگ و میر ناشی از کروناویروس در شهرستان رو به افزایش است، گفت: همه بانک ها موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند.

شیب رو به افزایش ابتلا و مرگ در نهاوند

مراد ناصری چهارشنبه ۱۴ آبان در جلسه ستاد مقابله با کروناویروس شهرستان نهاوند در جمع مدیران بانک ها، اظهار کرد: در بحران هر مدیری که مسئولیت پذیرفته باید پاسخگوی مجموعه خود باشد، در بحران مدیرانی که می توانند با مشکلات مقابله کنند در صحنه مسئولیت می مانند.

وی مطرح کرد: یکی از کانون های انتقال بیماری کرونا در شهرستان بانک ها هستند که باید جامعه هدف خود را مدیریت کنند و با توجه به شرایط بانک ها باید در بحث مراجعات مردم راهکار و سازکاری بیندیشید که باعث تجمع و ازدحام نشود.

ناصری افزود: بانک ها باید از طریق سیستم نوبت دهی، افزایش انتظامات، افزایش ساعت کاری و به هر نحوی فضای بانک و محیط کار خود را مدیریت کنند.

فرماندار نهاوند خطاب به مدیران بانک‌ها گفت: مردم را درک کنید و به آنها امید بدهید، هر گونه کم کاری برای پرداخت تسهیلات و راه‌انداختن کار مردم با برخورد جدی مواجه خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و دبیر قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند نیز گفت: هشت ماه از مقابله با کرونا می گذرد و مدتی است نهاوند در لیست ۹۰ شهر فوق قرمز کشور قرار گرفته و این ناشی از بی توجهی به شیوه نامه های بهداشتی بود که مردم و ادارات نسبت به موقعیت شهرستان داشتند.

سرهنگ‌ علی مختاری اظهار کرد: تاکنون هیچ ظرفیتی در شهرستان بلااستفاده نمانده است، از هفته گذشته اتحادیه ها، اصناف و گروه های شغلی مختلف تعطیل شدند و این تعطیلی ها مجدد روز گذشته تمدید شد.

وی تاکید کرد: در یک هفته تعطیلی و اجرای محدودیت ها در شهرستان کانون های تجمع متعددی داشتیم، بانک ها، مطب های پزشکان و داروخانه ها از جمله کانون های شیوع کرونا بود که مورد انتقاد مردم قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: هفته گذشته یکی از بانک های شهرستان به علت ابتلای کارکنان تا مرز تعطیلی پیش رفت که خوشبختانه موضوع مدیریت شد و این اتفاق صورت نگرفت.

وی مطرح کرد: شلوغی و ازدحام مردم در باجه ها، رهاشدگی و بی نظمی در سیستم نوبت دهی از جمله موانعی بود که در بانک ها دیده شد و امیدواریم این موضوع تدبیر شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها