مصرف روزانه 440 هزار متر مکعب سی ان جی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 81 میلیون و 500 هزار مترمکعب سی ان جی در استان کردستان مصرف شده است که با رشد 2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

مصرف روزانه 440 هزار متر مکعب سی ان جی در کردستان

عبدالله گیتی منش که در دیدار با نماینده جدید ولی فقیه در استان سخن می گفت با اشاره به مصرف روزانه 440 هزار متر مکعب سی ان جی در استان که این مهم موجب کاهش مصرف 81 میلیون لیتری بنزین در استان شده است اظهار کرد: هم اکنون 52 باب جایگاه سی ان جی در استان فعال بوده که عملیات احداث دو باب جایگاه دیگر نیز در دست اقدام بوده تا زیرساخت های سوخت رسانی این فرآورده در استان افزایش یابد.

وی ضمن بیان برنامه ها و اهداف آتی شرکت اظهار امیدواری کرد: با تعامل، همکاری و ارتباط مطلوب با سایر ادارات استان در خصوص خدمات مرتبط با تامین، نگهداشت و توزیع فرآورده‌های نفتی، خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم.

گیتی منش به تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش های مختلف خانگی، صنعتی ،کشاورزی و... در بستر نرم افزار های الکترونیکی و اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در استان اشاره و افزود : در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق حقوق شهروندی و کاهش تردد ارباب رجوع زیرساخت های اینترنتی جهت مشتریان شرکت مهیا شده است و توزیع نفت سفید و گاز مایع خانوارهای استان، نفتگاز بخش کشاورزی به صورت الکترونیکی بوده و سهمیه سالیانه این عزیزان در کارتهای بانکی ایشان شارژ می شود.

گیتی منش سپس به اهمیت مصرف سی ان جی به عنوان سوخت ملی کشور اشاره کرد و بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد ثبت نام طرح رایگان دوگانه سوز نمودن خودروهای عمومی در سامانه https://gcr.niopdc.ir در استان آغاز که هم اکنون 3 کارگاه تبدیل این خوردها در استان فعال بوده و اظهار امیدواری کرد که واجدین شرایط نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان سپس از تامین و توزیع روزانه بیش از 3میلیون لیترفرآورده های نفتی در استان خبر داد و یادآور شد: درشش ماه نخست سال جاری مصرف نفت سفید با کاهش 12 درصدی ،مصرف بنزین با کاهش 23 درصدی و نفتگاز بدون تغییر بوده است.

گیتی منش با اشاره به آمادگی نیروهای این شرکت برای تامین به موقع نیازهای مردم استان در خصوص فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 9ناحیه، دو واحد تأسیسات انبار نفت ، 299 باب فروشندگی روستایی، 82 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه CNG، سوخت موردنیاز مردم استان را تأمین می‌کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها