۲۳ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در سنندج پرداخت شد

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار سنندج گفت: تاکنون ۲۳ میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

۲۳ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در سنندج پرداخت شد

سودابه ضرغام‌نژاد روز چهارشنبه با بیان اینکه حرفه‌های زیادی پس از شیوع کرونا دچار آسیب شدند، اظهار داشت: این تسهیلات در قالب یک هزار و ۵۵۷ پرونده به متقاضیان مشاغل و واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در سنندج پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات برای کمک به ۲ هزار و ۲۸۷ نفر شاغل در واحدهای تولیدی این شهرستان پرداخت شد، اضافه کرد: بیشترین پرداختی‌ تسهیلات به ترتیب توسط بانک‌های ملت، ملی، تجارت و سپه بوده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار سنندج تسهیلات حمایتی را در قالب ۱۴ رسته فعالیت و ۵۵۰ حرفه اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و غیر فعال در دستور کار بانک‌ها و ادارات ذی‌ربط قرار دارد.

ضرغام‌نژاد با بیان اینکه واحدهای تولیدی و مشاغل آسیب دیده از کرونا باید برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت‌نام کنند، افزود: تلاش می‌کنیم با حمایت از اصناف و واحدهای تولیدی، مانع از بروز مشکل در راستای ادامه فعالیت آنان شویم.

شهرستان سنندج با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای چهار بخش مرکزی، کلاترزان، سیروان و حسین‌آباد است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها