۳۰۰ سارق حرفه‌ای در همدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: چهارماهه سالجاری به همت ماموران و تیم‌های انتظامی ۳۰۰ سارق حرفه‌ای در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

۳۰۰ سارق حرفه‌ای در همدان دستگیر شدند

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در دیدار با استاندار همدان با تبریک هفته دولت بیان کرد: شماری از سارقان دستگیر شده افرادی بودند که به واسطه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از زندان مرخص و برای نوبت دوم یا سوم دستگیر شدند.

وی با عنوان اینکه ۷۰ درصد سرقت های خرد توسط معتادان صورت می گیرد افزود: جمع آوری معتادان متجاهر و هدایت آنها به مراکز موضوع ماده ۱۵ و ۱۶ با تدبیر استاندار همدان به خوبی در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از حدود ۲ سال گذشته تاکنون سخت ترین شرایط تحریم بر کشور در حوزه اقتصادی، اجتماعی و امنیتی وارد شده است.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: با شدت گرفتن تهدیدات امنیتی و دشمنان نظام از حوزه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای فراخوان استفاده کرده که این اقدام آنها بار امنیتی به همراه داشت.

وی بیان کرد: مدیر ارشد استان جهادگونه با اتحاد و انسجام کارها را پیش برده و با وجود مشکلات و موانع و شیوع ویروس کرونا، استان را به خوبی مدیریت کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: معاونان استاندار نیز با تدبیر و همراهی سایر مسوولان اجرایی، مشکلات و گره های موجود را رفع کردند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها