استاندار خوزستان : بخشی از اموال تملیکی به مناطق محروم اختصاص می‌یابد

استاندار خوزستان گفت: پس از صدور رای دادگاه و تعیین و تکلیف کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی خوزستان، بخشی از این اقلام بر اساس نیاز به مناطق محروم اختصاص داده می‌شود.

استاندار خوزستان : بخشی از اموال تملیکی به مناطق محروم اختصاص می‌یابد

غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی گمرکات خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعدادی از اقلام موجود در این انبارها هنوز بلاتکلیف مانده و برای آنها رای صادر نشده که باید در اولویت قرار گیرد چرا که این اموال تا پیش از رای متعلق به مردم است و دولت نمی تواند هیچ تصرفی در آن ها داشته باشد.

وی افزود: برای بخشی از اقلام موجود در انبار رای دادگاه صادر شده که باید تلاش شود دولت از این محل،درآمدهایی داشته باشد و این اقلام ارزشمند به سرعت در مزایده به فروش رسیده و به خزانه بیت المال بازگردد.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین تعدادی از این اقلام باید مورد استفاده محلی قرار گیرد که در این زمینه نیز باید سرعت بیشتری به کار بدهیم.

وی تصریح کرد: هماهنگی های لازم با مسوولان مربوطه صورت گرفته تا بخشی ا از این اقلام به صورت کمک به مناطق محروم اختصاص داده شود.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی نیز در ادامه در این خصوص گفت: برنامه ریزی برای نحوه توزیع این اقلام انجام شده تا بتوانیم این کالاها را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان افزود: امید است که از امکانات و کالاهایی که در انبار اموال تملیکی استان وجود دارد، جهت کمک به نیازمندان به خوبی استفاده کنیم.

همچنین ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز در ادامه اظهار داشت: بسیاری از اموال تملیکی سال ها در انبار گمرک بوده و این درحالی است که شاید از این اقلام بتوانیم استفاده های بهتری داشته باشیم.

غلامرضا بلوطی میرزا افزود: سرنوشت برخی از این کالاها مشخص بوده و نمی توان از آن ها در بازار مصرف استفاده کرد و باید در اختیار نهادهای مورد نیاز قرار گیرد و برخی از اقلام نیز بر اساس نیاز به بازار تزریق شود.

ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز گفت: امید است باتوجه به پیگیری های استاندار خوزستان و سپاه استان بتوانیم هرچه سریعتر تکلیف این اقلام را مشخص کنیم.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستاننیز در حاشیه این بازدید گفت: خیلی از پرونده ها در یک سال اخیر تعیین تکلیف شده اند و کارهای کارشناسی نیز انجام شده و اکنون بخشی از کالاها آماده فروش است و در ۲ هفته آینده پیش بینی می شود ۵۰ درصد انبارها خالی شود.

فریبرز گرگی افزود: در این انبارها کالاهایی مربوط به سال ۱۳۹۴ وجود دارد که رسوب شده و با سرعت بهع دنبال تعیین تکلیف آن ها هستیم.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان اظهار داشت: موادغذایی، کالای خانگی و پوشاک از جمله اقلام موجود در انبار است که با هماهنگی های ضورت گرفته پوشاک موجود در انبارها به بهزیستی استان تحویل داده می شود.

منبع: ایرنا

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها