گریه پیامبر(ص) برای کودکان آخرالزمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پیامبر(ص) فرمودند برای کودکان آخرالزمان گریه می‌کنم که والدین‌شان به فکر خوراک و پوشاک و ظاهر آن‌ها هستند اما به فکر معنویت و روح و فکر آن‌ها نیستند.

گریه پیامبر(ص) برای کودکان آخرالزمان

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از اصفهان ، حجت‌الاسلام حبیب‌الله ارزانی شامگاه یکشنبه در افتتاحیه دومین جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان اظهار داشت: انس با کتاب از مباحث اصلی است و هر کس قدمی در این راه بردارد به فرهنگ و نظام کمک کرده است؛ در ایام تابستان یکی از بهترین کارها مطالعه و کتابخوانی است.

وی با اشاره به آمارهای متفاوت از کتابخوانی در ایران گفت: آمارهای متفاوتی در این خصوص ارائه می‌شود اما با کنارهم قراردادن این آمار متوجه می شویم که آمار کتابخوانی در ایران می‌تواند روند رضایت‌بخشی بشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص جام باشگاه‌های کتابخوانی تصریح کرد: یک ابتکار نو و خلاق در این خصوص شکل گرفت و در اصفهان نیز موفقیت‌آمیز بوده است؛ یک اهتمام خوبی در استان شکل گرفته که این اتفاق مبارک شکل می‌گیرد؛ اما در برنامه‌ریزی برای کودکان ضعف داریم.

وی در پایان مطرح کرد: علم در کودکی مانند حکاکی روی سنگی است که همیشه باقی خواهد ماند؛ روزی پیامبر در مسیر دیدند چند کودک بازی می‌کنند؛ پیامبر به گریه شدیدی افتادند؛ علت را که جویا شدند، پیامبر فرمودند برای کودکان آخرالزمان گریه می‌کنم که والدین‌شان به فکر خوراک و پوشاک و ظاهر آن‌ها هستند اما به فکر معنویت و روح و فکر آن‌ها نیستند؛ کتاب بهترین غذای روح است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها