شما هم به جمع نوابغ ارز دیجیتال بپیوندید

بسیاری از افراد در سراسر دنیا به بازار پرسود و پر موقعیت ارزهای دیجیتال یا کریپوکارنسی ملحق شده‌اند و به ترید ارز دیجیتال مشغول هستند. استفاده از این بازار پرسود کار چندان سختی نیست.

شما هم به جمع نوابغ ارز دیجیتال بپیوندید

در چند سال گذشته بازار سرمایه گذاری جدیدی به نام ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی به وجود آمده است که روز به روز به کاربران آن اضافه شده و هر چند مدت یکبار شاهد رکوردشکنی های قیمتی بسیار بالایی در آن هستیم که باعث هرچه جذاب تر شدن این بازار شده است. تقریباً ۱۰ سال از عمر این بازار می گذرد و یکی از جوان ترین بازار های سرمایه گذاری به شمار می رود. بسیاری از افراد در سراسر دنیا به این بازار پرسود و پر موقعیت ملحق شده اند و به ترید ارز دیجیتال مشغول هستند. استفاده از این بازار کار چندان سختی نیست اما برای سود بردن از آن بهتر است برخی دوره های آموزشی مانند نوابغ ارز دیجیتال را تهیه کرده و از آن ها استفاده کنید. همچنین مقالات متنی و ویدیویی بسیار زیادی نیز به صورت رایگان برای کاربران تهیه شده است که می توانید از سایت آکادمی امید فدوی تمام آن ها را مشاهده نمایید. در ادامه صحبتی خواهیم داشت با امید فدوی ، مدرس و مشاور در حوزه ارزهای دیجیتال و بیت کوین و همچنین مدیر و موسس آکادمی ارز دیجیتال امید فدوی که در چند سال گذشته مقالات رایگان و پکیج های آموزشی بسیار جامع و مفیدی را در این زمینه تدارک دیده است.

چند نوع کیف پول ارز دیجیتال داریم و پیشنهاد شما برای کاربران چیست؟

در مجموع پنج نوع کیف پول ارز دیجیتال وجود دارد. کیف پول سخت افزاری، نرم افزاری و کاغذی. کیف پول نرم افزاری خود به سه دسته دسکتاپ، موبایلی و تحت وب تقسیم می شود. اگر بخواهیم به صورت خیلی کلی نگاه کنیم، هیچ فرقی بین این کیف پول ها از نظر گنجایش دارایی وجود ندارد. شما می توانید یک کیف پول رایگان دانلود کنید و روی آن چندین واحد بیت کوین نگه داری کنید و یا چند صد دلار بدهید و یک کیف پول سخت افزاری گرفته و روی آن به اندازه ۵۰ دلار بیت کوین نگه دارید. اما اگر کمی اصولی تر نگاه کنیم، هر کدام از این کیف پول ها برای دسته ای از کاربران مناسب هستند.

در ابتدا با دو نوع فیزیکی کیف پول های ارز دیجیتال یعنی کیف پول سخت افزاری و کاغذی شروع می کنیم. مهم ترین وجه تمایز کیف پول سخت افزاری با سایر کیف پول ها در پولی بودن آن ها است. برای تهیه این کیف پول ها که معمولا اندازه یک فلش مموری هستند باید هزینه پرداخت کنید. امنیت این کیف پول ها هنگامی که به هیچ دستگاهی وصل نیستند از سایر کیف پول ها بالاتر است. زیرا در هنگامی که کیف پول شما به هیچ فضای آنلاینی دسترسی ندارد هیچ راهی برای هک کردن و سرقت دارایی شما نیست مگر اینکه خودتان دستگاه کیف پول را گم کنید.

کیف پول کاغذی نیز نوع دیگری از کیف پول های فیزیکی هست که خوشبختانه با امنیت بسیار بالا و به صورت رایگان وجود دارد. این نوع از کیف پول به افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی را برای تهیه کیف پول سخت افزاری صرف کنند و از طرفی به کیف پول های نرم افزاری اعتماد ندارند پیشنهاد می شود. کیف پول کاغذی بیت کوین یا هر ارز دیگری به این صورت است که کلید خصوصی شما به صورت یک فایل قابل چاپ به شما داده می شود و شما می توانید آن را پرینت کرده و در جایی امن نگهداری کنید. این نوع ار کیف پول هم تا زمانی که به محیط آنلاین دسترسی نداشته باشد مانند نوع سخت افزاری از امن ترین کیف پول ها به شمار می رود.

کیف پول های نرم افزاری پراستفاده ترین کیف های حال حاضر دنیای کریپتو هستند. استفاده از این کیف پول ها بسیار سریع و آسان است و دسترسی به آن از نسخه های فیزیکی بسیار سریعتر است. این کیف پول ها امنیت بسیار بالایی دارند اما پیشنهاد می شود برای نگهداری مبالغ بیشتر از یک یا دو واحد بیت کوین از این نوع استفاده نشود و یا تمام دارایی را روی یک کیف پول ذخیره نکنید. البته به این نکته دقت داشته باشید که درصد بسیار زیادی از امنیت کیف پول کاملا به فرد استفاده کننده از آن بستگی دارد و در صورت محافظت درست از کلید خصوصی، تمامی کیف پول ها امنیت بسیار بالایی دارند و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آن ها استفاده کنید.

آیا راهی با ریسک پایین تر برای به دست آوردن سود در این بازار وجود دارد؟

بله راه های متنوعی برای خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت اصولی وجود دارد. یکی از این راه ها این است که شما مقالات و کتاب هایی که در رابطه با تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی وجود دارد را تهیه کنید و مدتی را صرف آموزش خودتان کنید و سپس شروع به تحلیل نمودار ارز های مختلف کنید. این کار کمی زمانبر است و مدتی طول خواهد کشید تا شما بتوانید نمودار ها را به صورت درست تحلیل کنید و درصد خطای خودتان را پایین بیاورید. برخی از افراد علاقه مند به تحلیل نیز معمولا گروه هایی تشکیل داده و نمودار های تحلیل شده را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و روی تحلیل ها با یکدیگر گفت و گو می کنند و ایرادات یکدیگر را اصلاح می کنند. این گروه ها معمولا تنها در صورتی مفید هستند که یک فرد خبره در تحلیل در این جمع حضور داشته باشد تا بتواند راهنمایی های درست و اصولی داشته باشد.

در حال حاضر، سریعترین و معتبرترین راه، استفاده از کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال است. در این کانال ها از ارز های مختلف سیگنال هایی گذاشته می شود که می توانید با عضویت در آن ها از این سیگنال ها استفاده کنید. سیگنال هایی که در این کانال ها قرار می گیرد توسط تیم های بسیار حرفه ای و به کمک سیستم های کامپیوتری پیشرفته تحلیل می شوند و از اعتبار قابل قبولی برخوردار هستند. این کانال های VIP معمولا در پایان هر ماه میلادی میزان سوددهی خودشان را اعلام می کنند که معمولا مقدار های قابل توجهی هستند. توجه داشته باشید که اگر می خواهید از کانال های سیگنال بیشترین سود را دریافت کنید باید بر روی تمامی سیگنال های اعلام شده سرمایه گذاری کنید و به مدت زمان، صرافی اعلامی و موارد دیگر که در تحلیل اعلام می شوند توجه کنید. هیچ کدام از سیگنال های اعلام شده در این کانال ها قرار نیست ۱۰۰ درصد درست باشند و سوددهی داشته باشند به همین دلیل شما باید بر روی تمامی ارز های اعلامی سرمایه گذاری کنید تا در صورت ضرردهی بعضی از سیگنال ها، سود سایر سیگنال ها بتواند آن را جبران کند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها