مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

جوانان در اردبیل صاحب خانه می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: خانه جوان در ساختمان فعلی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل راه‌ اندازی می‌شود تا جوانان استان اردبیل صاحب سرپناه بشوند.

جوانان در اردبیل صاحب خانه می‌شوند

سجاد انوشیروانی ۱۰ آبان در دیدار با تشکل‌های فعال در حوزه جوانان اظهار کرد: با هدف حمایت از تشکل‌ها، انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان و فعالیت‌های مرتبط اعم از ازدواج، اشتغال و تأمین اوقات فراغت سعی بر این است تا این مجموعه‌ها صاحب خانه مستقل شده و بتوانند فعالیت‌های منسجمی را انجام دهند.

وی تصریح کرد: با توافق نهایی با شهردار اردبیل قرار است ساختمان فعلی اداره کل ورزش و جوانان به خانه جوان تبدیل شده و ما فضای جدیدی را برای احداث ساختمان اداره کل در نظر بگیریم که امکان نقل و مکان به صورت استیجاری نیز برای فعالیت اداره کل وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا با جذب اعتبارات مناسب سمن‌ها و تشکل‌های حوزه جوانان را مورد حمایت قرار دهیم که در این راستا هیچ نگاه تنی و ناتنی بین تشکل‌ها وجود ندارد بلکه سعی بر این است تا به دور از نگاه تفرقه‌افکنانه زمینه حفظ انسجام و حرکت‌های مؤثر در این بخش فراهم آید.

انوشیروانی افزود: ما تا پایان سال گذشته از تمام طرح‌های سمن‌ها و تشکل‌ها در حوزه جوانان حمایت کردیم و توانستیم بخشی از بدهی‌های آنها را نیز پرداخت کنیم و در حال حاضر نیز صفر تا 100 حمایت‌های مالی و اجرایی را از برنامه‌ها و طرح‌های پیشنهادی در این حوزه انجام خواهیم داد.

وی ضرورت اعتمادسازی در حوزه تشکل‌های جوانان را یادآور شد و خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بدهی مازاد برای سال‌های آینده ایجاد نکنیم و قطعا در دو سال پیش رو با تدبیر مناسب 70 درصد مشکلات حوزه جوانان و ورزش برطرف خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها