شال پهلوانی به مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اهدا شد

رییس هیات ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان زنجان گفت: طی مراسمی، شال پهلوانی از سوی پیشکسوتان و شماری از اعضای هیات این رشته ورزشی زنجان به علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان اهدا شد.

شال پهلوانی به مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اهدا شد

محمود میرزایی افزود: این هیات ورزشی همه ساله در ماه مبارک رمضان به مناسبت مراسم جشن دهه کرامت و سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) از افرادی که در راه ترویج، اعتلا و رشد و توسعه ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، اقدامات اساسی و درخور توجه انجام داده اند طی آئینی باشکوه، قدردانی می کند.

وی اظهار داشت: امسال این آیین پرشکوه با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت های پیشگیرانه به صورت خاص برگزار نشد و پیشکسوتان و اعضای هیات به صورت سرزده برای اهدای شال پهلوانی و میل های نمادین زورخانه ای به دفتر اداره کل ورزش و جوانان رفتند.

میرزایی تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در طول سال های خدمت خود در این استان، حمایت‌ها و کمک‌های مادی و معنوی بسیاری در جهت اعتلا این رشته ورزشی و ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای زنجان کرده که ارزشمند و قابل تحسین است.

رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان زنجان گفت: ساخت و تحویل سالن ورزشی باستانی شهرستان خدابنده به این هیات از سوی اداره کل ورزش و جوانان بخشی از حمایت های و کمک های "علی خلیلی" به این رشته ورزشی ورزشی ملی و پرطرفدار است.

نخستین زورخانه شهرستان خدابنده به مساحت قریب ۳۷۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال (یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) روز دوشنبه (۲۷ بهمن ماه سال ۹۹) با حضور مسوؤلان استانی و شهرستانی ازجمله استاندار زنجان و امام جمعه این شهرستان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

منبع: ایرنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد