۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل منهدم شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در هفت ماهه نخست امسال ۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل منهدم شده است.

۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل منهدم شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، ازاردبیل، سردار حسین عبدی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در هفت ماهه نخست امسال 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل منهدم شده و کشفیات مواد مخدر نیز با افزایش 22 درصدی روبه‌رو است که نیاز است در این زمینه تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

وی افزود: تلاش شبانه‌روزی کارکنان نیروهای انتظامی استان شایسته تقدیر و قدردانی است ولی افزایش میزان کشفیات در طول این مدت نشان از نیاز به ترویج و فرهنگ‌سازی مناسب دارد که باید با ارائه راهکارهای مناسب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها بتوانیم برای مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ اقدامات مناسبی مبنای کار قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: رشد آسیب‌های اجتماعی و ریشه‌یابی این موضوع که بیشتر به دلیل ناآگاهی مردم است نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم است و متاسفانه مواد مخدر به عنوان بستر مناسب برای افزایش وقوع جرائم و افزایش آسیب‌های اجتماعی باید مورد توجه واقع شود.

عبدی بیان کرد: انتظار ما از مردم این است که مشارکت همگانی با ما داشته باشند تا بتوانیم مقابله با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ را تضمین کرده و به تمامی اهداف خود در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی دست یابیم.

وی تصریح کرد: در هفت ماهه نخست امسال 717 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده و دو هزار و 50 سوداگر مرگ نیز طی این مدت دستگیر شده است و در طی این عملیات نیز 186 خودرو نیز توقیف و به پارکینگ انتقال یافته است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به جمع‌آوری 718 معتاد در استان نیز بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است که در این زمینه پیشگام عمل کرده و از فعالیت متخلفان و مجرمان در سطح استان تا حد امکان جلوگیری به عمل آوریم و از هم‌استانی‌ها نیز انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را با ما در میان بگذارند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها