مقایسه دوربین وان پلاس 6T با دیگر پرچمداران

وان پلاس 6T امروز به صورت رسمی رونمایی خواهد شد اما پیش از رونمایی رسمی آن می خواهیم مقایسه دوربین وان پلاس 6T با آیفون Xs مکس، گلکسی نوت 9 و پیکسل 3 ایکس ال را با هم داشته باشیم!

مقایسه دوربین وان پلاس 6T با دیگر پرچمداران

وان پلاس 6T را بردار و به یوتیوبرها بده اما بگوی شطرنجی اش کنند چون هنوز رسما معرفی نشده است اما چیزهایی که ما می خواهیم را برای آن ها جذاب تر کن! نگاهی به رنگ های گرادیانت طور در حال توسعه ارایه شد و در این قرار است مقایسه دوربین وان پلاس 6T با آیفون Xs مکس، گلکسی نوت 9 و پیکسل 3 ایکس ال انجام شود اما نتیجه نامشخص است تا فردا که وان پلاس 6T رسما رونمایی شود! به هر حال این هم نوعی بازاریابی است و هم وسیله ای که ما و شما بتوانیم قدرت خود در شناخت عادت دوربین موبایل های مختلف را محک بزنیم! برای ساده تر شدن مقایسه صحنه ها، آن ها را جدا کردم و در تصاویر زیر می توانید آن ها را ببینید:

اگر کمی به تصاویر دقت کنید می بینید که برخی از عادت های هر کدام از دستگاه های مقایسه شوند در لیست کاملا پیداست و فقط گزینه B برای وان پلاس 6T باقی می ماند. گزینه A قطعا پیکسل 3 ایکس ال است و گزینه D بدون شک آیفون Xs مکس، این را از من داشته باشید. گزینه C به دلیل سلفی های عریض تر و داینامیک رنج کمتر در صحنه های خاص می توان گفت که گلکسی نوت 9 است و گزینه باقی مانده برای وان پلاس 6T گزینه B خواهد بود.

گزینه A - پیکسل 3 اکس ال
گزینه B - وان پلاس 6T
گزینه C - نوت 9
گزینه D - آیفون 10 اس مکس

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    عملکرد دوربین خوبه سخت افزار هم که عالیه به نظر گوشی بسیار به صرفه ای باشه توی این بازار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها