وزیر ارتباطات در واکنش به آمار خسارت‌های فیلترینگ: قابل استناد نیستند

شرکت آلمانی استاتیستا آماری منتشر کرد که براساس آن، به دلیل محدودیت اینترنت و فیلترینگ در ایران، ۷۷۳ میلیون دلار خسارت وارد شده و ۷۲ میلیون نفر تحت تأثیر این محدودیت ها آسیب دیده اند.

وزیر ارتباطات در واکنش به آمار خسارت‌های فیلترینگ: قابل استناد نیستند

از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص این آمار پرسیدیم که عیسی زارع‌پور، پاسخ داد: درخصوص خسارت های ناشی از محدودیت های اینترنت یا فیلترینگ تاکنون دهها ارزیابی از سوی منابع خارجی صورت گرفته که قابل استناد نیستند.

وی بیان کرد: ممکن است که عده ای به دلیل این محدودیت ها، خسارت دیده باشند که دولت هم تدابیر لازم را دیده و آیین نامه حمایت از کسب و کارها و سکوهای اینترنتی را در آبان ماه تصویب کردیم تا بخشی از ضرر و زیانی که به کسب و کارها وارد شده، جبران شود.

آقای زارع‌پور درخصوص آمار دقیق خسارات حاصل از محدودیت های اینترنتی گفت: در این مورد ارزیابی صورت نگرفت تا بتوانیم آمار دقیقی در این خصوص اعلام کنیم.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مازیار
    0

    تنها بی سوادی وزیر قابل استناد هست و تمام

  • ناشناس
    0

    در مرام و قاموس شما هیچ خسارت مادی و معنوی ناشی از فیلترینگ وب سایت ها و فضای مجازی قابل استناد و اثبات نیستند! این همه کسب و کار اینترنتی بابت فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ و تلگرام و ... ضرر داده اند آیا برای شما قابل مشاهده نیست؟!

  • ناشناس
    0

    چطوری ارزیابی از میزان خسارت ندارید اما تصویب کردید ضرر و زیان به کسب و کارها پرادخت بشه؟؟؟؟ عجب!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها