75% مردم، سایتهای بدون طراحی واکنش‌گرا را بی ارزش می‌دانند

اینترنت چندین دهه است که زندگی مردم را به کل تغییر داده است، افراد زیادی امروزه برای توسعه کسب‌ و کار خود از فضای گسترده اینترنت نهایت استفاده را می‌کنند. آمار نشان می‌ دهد که در حال حاضر 4.6 میلیارد جمعیت جهان به اینترنت دسترسی دارند و اطلاعات و نیازهای خود را از این فضا به دست می‌آورند.

75% مردم، سایتهای بدون طراحی واکنش‌گرا را بی ارزش می‌دانند

ما در این مقاله بنابر اعلام ریکان تک یک شرکت فعال در زمینه طراحی سایت در ارومیه و سراسر ایران در نظر داریم آماری از رشد و گسترش اینترنت و دیدگاههای کاربران به شما عزیزان عرضه کنیم.

 

آمار طراحی سایت در سال 2022

به طور میانگین مردم روزانه 6 ساعت و 54 دقیقه را به صورت آنلاین می‌ گذرانند، کسب‌ و کارهای متعدد نیز برای گسترش و توسعه خود می‌دانند به طراحی سایت نیازمندند. در حال حاضر بیش از 1.8 میلیارد سایت در اینترنت وجود دارند و روزانه 5.6 میلیارد جستجو در گوگل اتفاق می‌ افتد.

حالا می‌ خواهیم با بررسی آمار مشخص کنیم، که در سال 2022 و در سال آینده مردم برای انتخاب سایت چه چیزهایی را در نظر می‌گیرند. به همین منظور تعدادی از عوامل اصلی که از نظر کاربران در طراحی سایت اهمیت دارد را در اینجا برای شما آورده‌ایم.

طراحی سایت زیبا و جذاب

یکی از موضوعات مهمی که 59% مردم در طراحی سایت به آن اهمیت می‌ دهند، طراحی زیبا و منظم است. بسیاری از طراحان باور دارند که هدف سایت کارکرد آن است، در حالی که بیشتر مردم طراحی زیبا و جذاب سایت را ترجیح می‌دهند. در سالهای اخیر نیز توجه زیادی به سایتهای سبک مینیمال از لحاظ زیباشناختی می‌شود. 

طراحی ظاهری و برداشت اولیه از سایت

مهمترین عاملی که در برداشت اولیه سایت مهم است، به عقیده 94% مردم طراحی و ظاهر سایت است و بیش از 39% کاربران رنگ را مهم‌ترین عامل ظاهری در سایت در نظر می‌ گیرند. بیش از 84.6% طراحان سایت معتقدند که طراحی سایت شلوغ و بی‌ نظم اصلی‌ترین مشکل کسب‌ و کارهای کوچک است.

زمان لازم برای طراحی سایت در 2022

تحقیقات نشان می‌ دهد که برای طراحی سایت با نیازهای اولیه به صورت میانگین دو ماه زمان نیاز است.

طراحی سایت ریسپانسیو در سال 2022

در حال حاضر بالاترین تعداد کاربران اینترنت و سایتها را کاربران گوشی‌ های موبایل با حدود 54.8% کاربر فعال به خود اختصاص می دهند و 61% کاربران نسبت به شرکتهایی که طراحی سایت ریسپانسیو دارند، نگاهی مثبت دارند. بیش از 75% کاربران بیان می‌کنند، در صورت طراحی سایت واکنش‌گرا امکان دارد دوباره به سایت بازگردند. 73.1% طراحان سایت، طراحی سایت بدون توجه به اصول ریسپانسیو یک عامل مهم ترک سایت توسط کاربران است.

سرعت سایت در سال 2022

بیشتر کاربران انتظار دارند تا سایت در زیر 3 ثانیه لود شود. 88.5% طراحان سایت، سرعت پایین لود سایت را عامل اصلی ترک سایت توسط کاربران می‌دانند.

محصولات در سایت 2022

  • محصولات بزرگتر امکان خرید بالاتری دارند.
  • استفاده از دکمه خرید قرمز تا 34% خرید را افزایش می‌دهد.
  • بیش از 60% کاربران تجربه کاربری را مهمترین ویژگی طراحی سایت فروشگاهی می‌دانند.

 

10

آمار سئو سایت در 2022

بیش از 69% کاربران آمریکای شمالی معتقدند که محتوای شخصی و پویا برای سایت مهم است. 82% از مردم نسبت به کسب‌ و کار پس از مطالعه محتوای بهینه شده حس بهتری پیدا می‌کنند. 51% مردم فکر می‌ کنند، اطلاعات تماس یک عامل مهم در سایت است که بیشتر کسب‌ و کارها به آن اهمیت نمی‌ دهند. 38% کاربران در صورت عدم وجود محتوای مناسب و جذاب دیگر به سایت مراجعه نمی‌ کنند.

50% کلمات کلیدی دارای بیش از چهار کلمه هستند، این خود نشان‌ دهنده اهمیت لانگ تیل‌ ها است که افراد زیادی به آن اهمیت نمی‌ دهند.

براساس چندین منبع معتبر عامل اصلی موفقیت سئو محتوای با کیفیت و لینک‌ سازی است. 61% بازاریابان معتقدند که سئو عامل اصلی موفقیت فروش آنلاین می‌ باشد. فقط 0.83% کلیکها به صفحه دوم جستجوی گوگل می‌ رسد. کسب‌ و کارهایی با استراتژی بازاریابی، 41% بودجه بازاریابی خود را به سئو اختصاص می‌دهند.

70% کلیک‌های گوگل ارگانیک است و 30% سهم ادروردز می‌ باشد. کسب‌ و کارهایی با نظرات آنلاین می توانند نظرات مثبت 73% مشتریان را به دست آورند.

97% مشتریان از طریق اینترنت در مورد شرکتها جستجو می‌ کنند. 65% از بازاریابان دیجیتال باور دارند که لینک‌ سازی سخت‌ ترین قسمت سئو است. 34% شرکتها ماهانه بیش از 1000 دلار صرف هزینه‌ های لینک‌ سازی می‌ کنند.

72% کاربرانی که جستجوی گوگل انجام دادند از فروشگاهی در محدوده 8 کیلومتری خود دیدن کردند. 46% از جستجوهای گوگل دارای هدف محلی هستند. 28% جستجوها با اهداف محلی و منطقه‌ ای منجر به خرید می‌ شوند. جستجوهای نزدیک من در سال 2020، 130% برابر بیشتر شده‌اند. بیش از 50% جستجوهای نزدیک من به خرید آفلاین منجر می‌ شوند.

 

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به تغییرات و روند طراحی سایت و موضوعات پر اهمیت در طراحی سایت و سئو بپردازیم. از این سخن بگوییم که بیشتر مردم در طراحی سایت به چه مسائلی اهمیت می‌ دهند. شرکت ریکان تک در خدمات خود همیشه سعی می‌کند مسائل روز و نیازهای مخاطبان را در نظر بگیرد و سایتی طراحی کند که بتواند پاسخگوی خواسته‌های مشتریان باشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها