اطلاعیه تعطیلی مدارس، فردا (چهارشنبه) ۹ اسفند

با توجه به تداوم بارش‌ها و سرمای شدید هوا و یخبندان در سراسر کشور، مدارس برخی استان‌ها در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه مجازی و غیر حضوری شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس، فردا (چهارشنبه) ۹ اسفند

براساس اعلام پژوهشکده اقلیم‌شناسی و تغییر اقلیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، بارش‌های فراتر از نرمال در برخی مناطق کشور طی روز‌های آینده و حاکمیت هوای سرد طی دو هفته آتی پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به تداوم بارش‌ها و سرمای شدید هوا و یخبندان در سراسر کشور، مدارس برخی استان‌ها در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه مجازی و غیر حضوری شد.

مدارس ابتدایی استان البرز غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهد‌های کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول استان در روز چهارشنبه ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.

برخی مدارس استان چهارمحال و بختیاری غیرحضوری شد

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری: فعالیت آموزشی مدارس در مقطع تحصیلی ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فرخشهر، سامان، کیار، بن، فارسان و اردل غیرحضوری است. سایر مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است. فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

مدارس ۴ شهرستان استان تهران مجازی شد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به دلیل بارش برف و یخ زدگی معابر کلاس‌های مدارس شهرستان‌های پردیس، فیروزکوه، دماوند و رودهن در همه مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه در نوبت صبح و بعد ازظهر غیرحضوری خواهد بود.

غیرحضوری شدن کلیه مدارس کاشان در روز چهارشنبه

فرماندار ویژه کاشان: کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری می‌باشد. 

مدارس ابتدایی سنندج غیرحضوری شد

به‌دلیل بارش برف و سرمای هوا، مدارس تمامی مقاطع روستایی و مقطع ابتدایی شهری شهرستان سنندج چهارشنبه غیرحضوری است.

مدارس قزوین روز چهارشنبه غیرحضوری شد

به دلیل تداوم برودت هوا و یخبندان و با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین، نوبت صبح و بعدازظهر تمامی مراکز پیش دبستانی، ابتدایی، مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش در تمامی مناطق این استان فردا(چهارشنبه) تعطیل خواهد بود.

لازم به یادآوری است که تمامی مدارس استان قزوین امروز نیز به دلیل تداوم سرما و یخبندان نیز غیرحضوری برگزار شد.

فعالیت مدارس استان مرکزی فردا غیرحضوری خواهد بود

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد، به علت یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز، فردا چهارشنبه ۹ اسفند فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

همچنین فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

 این اداره کل از عموم شهروندان خواسته است با توجه به برودت هوا در مدیریت مصرف گاز همکاری لازم را داشته باشند و با صرفه‌جویی در این زمینه، گام مهمی در جلوگیری از آسیب به اشتغال و صنعت استان بردارند و با توجه به شدت گرفتن بارش‌ها از ظهر فردا کاربران وسایل نقلیه جهت تردد در سطح محورها نکات ایمنی را رعایت کنند.

تعطیلی مدارس ۳ شهرستان و آغاز به کار ادارات گیلان با دو ساعت تاخیر

فرهاد براتی امروز، ۸ اسفندماه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار کرد: بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های رشت(به جز لشت نشا و خشکبیجار)، سیاهکل و مناطق عمارلو و ییلاقی رودبار فردا، ۹ اسفندماه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

وی ادامه داد: براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار گیلان و در راستای مدیریت مصرف انرژی، آغاز به کار ادارات و نهادها به جز دستگاه های خدمات رسان و بانک ها در تمامی شهرستان‌های استان گیلان نیز با دو ساعت تاخیر خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استاندار گیلان اضافه کرد: همچنین در بخش رستم آباد، مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی برای فردا، چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.

مدارس همدان غیرحضوری شد

آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کلاس های مدارس تمامی دوره های تحصیلی این استان فردا، چهارشنبه نهم اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل بوده و آموزش ها به شکل مجازی در بستر شبکه شاد انجام می شود.

تعطیلی مدارس شهرستان‌های کردستان در روز چهارشنبه

به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس برخی شهرستان‌های کردستان فردا چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و فعالیت برخی مقاطع تحصیلی نیز با تاخیر شروع خواهد شد.

مدارس ابتدایی ۴ منطقۀ شهر تهران مجازی شد

فردا مدارس ابتدایی مناطق ۱، ۲، ۴ و۵ شهر تهران به‌خاطر سرمای هوا و یخ‌بندان مجازی است.

همچنین کلاس‌های مدارس ابتدایی شهرستان‌های کن سولقان، لواسان، رودبار قصران، پردیس، دماوند و فیروزکوه نیز فردا در شاد برگزار می‌شود.

مدارس برخی مناطق اردبیل غیرحضوری شد               

به‌دلیل سرمای هوا فردا در اردبیل، نمین، نیر، هیر و سرعین کلاس‌های دبستان‌ها غیرحضوری است. همچنین در کوثر مدارس کلیۀ مقاطع تحصیلی غیرحضوری خواهد بود. در خلخال نیز مدارس ابتدایی و متوسطۀ اول غیرحضوری هستند.

مدارس و دانشگاه‌های خراسان جنوبی مجازی شد

جانشین استاندار در ستاد بحران خراسان جنوبی: آموزش در همه مراکز آموزشی، مهد کودک‌ها، مدارس، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها در خراسان جنوبی فردا چهارشنبه ۹ اسفند به صورت غیرحضوری است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها