لاکچری بازی به دندان شیری بچه ها رسید؛ آیفون هدیه بگیرید!

پری دندان که قبلا پول کم و شکلات زیر بالش کودکانی که اولین دندان شیری‌شان می‌افتاد، می‌گذاشت؛ حالا سخاوتمندتر شده و اسکناس ۱۰۰ دلاری و طلا و آیفون هدیه می‌دهد.

لاکچری بازی به دندان شیری بچه ها رسید؛ آیفون هدیه بگیرید!

رسم بر این است که وقتی اولین دندان شیری کودک می‌افتد، والدین از کودک می‌خواهند تا دندان را زیر بالش گذاشته تا پری دندان بیاید و دندان را برده و به جایش هدیه به آنها بدهد.

والدین پیش‌تر پول خرد یا شکلات به اسم پری دندان زیر بالش می‌گذاشتند اما حالا اوضاع فرق کرده و والدین هدایای گرانبها زیر بالش می‌گذارند.

اسکناس ۱۰۰ دلاری، یک تکه طلا و یا آیفون، هدایای جدید پری دندان شده است.

بر اساس نظرسنجی Delta Dental، میانگین ملی هدیه در ایالات متحده برای افتادن دندان شیری از کمتر از ۲ دلار در سال ۲۰۰۱ به بیش از ۶ دلار در سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است، اما برخی از والدین نزد وال استریت ژورنال  فاش کردند که هدایای گران قیمت تری به فرزندان خود می دهند.

مارک برهن  دندانپزشک سابق که وب سایت AsktheDentist.com را اداره می‌کند، گفت برخی از کودکان "پول نقد، یک بازی ویدئویی و گاهی اوقات یک آیفون" دریافت می کنند و والدین در این باره با هم رقابت می‌کنند.

چیدرا نیگ که اهل انگلیس است، به دخترش ۶۰ پوند، یک نامه، یک گردنبند نقره ای پری و یک دستبند لویی ویتون داد.

پری دندان بر پایه افسانه‌های کودکانه است که اگر هر بچه‌ای دندان های شیری افتادهٔ خود را درخواب زیر بالش اش بگذارد او نیمه‌های شب از راه خواهد رسید و یک هدیهٔ کوچک (معمولاً پول ویا شکلات یا اسباب بازی‌های کوچک) در زیر بالش خواهد گذاشت.

منبع: اسکای نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها