۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در خودرو

فرمانده انتظامی استان قم: ۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در خودرو‌ها مربوط به جاده‌های مواصلاتی استان است.

۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در خودرو

سردار محمد رضا میر حیدری در جلسه قرارگاه ۱۹ دی با اشاره به ارسال ۷۴ هزار پیامک بی‌حجابی در خودرو از ابتدای امسال تاکنون در استان گفت: این تخلف که بیشتر در جاده‌های مواصلاتی رخ داده به بیش از ۵۳ هزار تذکر، ۱۳ هزار توقیف سیستمی و بیش از ۷ هزار توقیف فیزیکی منجر شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت ۱۹۶۸ پرونده ارجاع به حوزه قضایی داشته‌ایم از افزایش ۶ برابری این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
میرحیدری همچنین از جذب بیش از ۴ هزار ناظر برای کنترل ورودی‌های استان خبر داد و گفت: تیم نامحسوس در مورد کشف حجاب حول محور‌های استان همواره فعال است.
فرمانده انتظامی استان همچنین از شناسایی و برخورد با ۵۸ راکب موتورسیکلت هنجارشکن خبر داد و افزود: در بازرسی از بیش از هزار مورد اصناف ۲۸ مورد تعهد، ۴۹ اخطار و ۲۸ مورد پلمب صورت گرفته است.
سردار میرحیدری همچنین از شناسایی ۷۴۰ مورد در فضای مجازی خبر داد و گفت: با وجود حل ۱۴۹ مورد با تذکر، ۴۶ مورد تعهد و ۸۷ مورد هم اخطار دریافت کردند.
وی با اشاره به ۱۸۴ مورد بازرسی از قهوه‌خانه‌ها که منجر به ۶۵ مورد پلمب شد افزود: در بازرسی از ۳۰۰ آرایشگاه زنانه ۷۲ مورد منجر به اخطار و ۹ مورد هم پلمب شد.
فرمانده انتظامی استان همچنین از بازدید ۸۷۳ مورد مزون پوشاک و لباس و کشف ۱۱ هزار انواع لباس نامتعارف خبر داد و گفت: در بازرسی از ۱۲۳ مجتمع بین راهی و ۹۴ باشگاه ورزشی، به ترتیب ۹ و چهار مورد پلمب شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس
    1

    هر کسی یه جور نون میخوره

  • ناشناس
    42

    متاسفم برای عده ای که این فرهنک غلط بدحجابی رو ترویج میدن و این مشکلات رو هم برای کشور و هم خودشون و هم جامعه اینجاد میکنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      راستی جريمه اين بی حجاب ها بالاخره جیب کدوم سازمان‌ ميره چونکه دعوا بود بین سازمان ها که‌ اين پول مال منه اون کي میگفت مال منه

    • ناشناس
      0

      همون غزه مظلوم لبنان داداشیتون و سوریه رفیقتون داخل کشورشون حجاب اجباری نیست واسه رفیق رفقا اشکالی نداره به فساد که کشیده نشدن هیچ شما میگی خیلیم خوبن بعد واسه مردم خودت اخ ه؟ما جنبشو نداریم فقط؟

    • ناشناس
      2

      متاسفم تو مملکتی بدنیا اومدم که با چون تویی هموطن شدم .

  • ناشناس
    18

    ممه های تازه و رسیده

  • ناشناس
    1

    خسته نباشید، این همه اتلاف سرمایه و انرژی برای چی؟ کاشکی یه آمار هم میدادید که چندتا دزد و کیف قاپ و موبایل قاپ گرفتید و چه مقدار از اموال سرقتی را به دست صاحبانشون رسوندید؟

  • ناشناس
    0

    با رعیت صلح کن، از کید خصم ایمن نشین
    زان که شاهنشاه عادل را رعیت لشکر است

  • ناشناس
    0

    پيش رفت كرديم ،پيامك داده ايم

  • ناشناس
    1

    «میرحیدری همچنین از جذب بیش از ۴ هزار ناظر برای کنترل ورودی‌های استان خبر داد و گفت: تیم نامحسوس در مورد کشف حجاب حول محور‌های استان همواره فعال است.»
    کاش وجدان داشتید، این طور جذب و استخدام را برای مبارزه با دزدی و کیف قاپی و خفت گیری و .... انجام می دادید.
    حیف بودجه و بیت المال مملکت که در اختیار شماست

  • مستاجردنیاهستید نه مالک دنیا
    0

    از شما ممنونیم اینقدر زحمت کشیدید و بفکر گشایش رزق و روزی مردم بودید .اختلاسگران و مفاسدی که گرفتید پولهایی که بین مردم تقسیم شد و از یک دزد به دزد دیگر تحویل داده نشد.ممنونیم که گوشت رو به سفره ما برگردوندید ممنونیم که مملکت رو جوری اداره کردید که شرمنده زن و بچه و صاحبخانه نباشیم ممنونیم که با درآمدمون هم میتونیم خرج روزانمون رو بگذرونیم هم مقداری پس انداز کنیم ممنونیم که فراوانی و ارزانی تواماً در کف جامعه دیده میشود...ممنونیم که به شعور ما توهین نکردید و برای فرافکنی و فرار از کاستیهاتون به مسائل بی ارزش و بی تاثیر در سفره هایمان نپرداختید. ممنونیم که شعار نمیدهید ممنونیم که آمار دروغ به همدیگر نمیدهید..الحق که شعار عدل علوی که مدتیست از زبانتان افتاده در عملتان هویداست .

  • شهید راه ایران
    0

    زورتون که به اسراییل و طالبان و ... نمیرسه بزنید تو سر ملت بدبخت

  • عليرضا
    0

    يه آمار بازيه جديد به عملكرد ها اضافه شد

  • امیر
    2

    احسنت
    خدا قوت
    دل امت حزب اله را شاد کردید
    من با رای دادن در این انتخابات و بقیه انتخابات ایشان را تایید و ادامه راهشان را هموار می کنم

  • ناشناس
    0

    بقول خودتون امسال افزایش 6برابری نسبتبه پارسال شده آخه با چه بونی باید بهتون فهماند که زوری نمی‌شود حجاب زوری امکان ندارد. هرروز بدتر از دیروز خواهد شد

  • ناشناس
    0

    کاش برای دستگیری سارقان،زورگیران،اختلاسگران و تروریست ها و نا امن کننده آرامش مردم هم از این تیم های گشتی و ناظر شبانه روزی داشته باشید،چون نداشتن روسری و پیدا بودن موی سر بانوان،هیچ خطر و ضرری برای کشور و مردم ندارد.کاش بفهمید و بدانید که ملت از شما چه می خواهد،که همان را اجرا کنید،

  • شهرام.ر
    0

    «نزدیک به دوهزار پرونده به سیستم قضایی استان ارجاع شد» . مگه ما چند تا قاضی تو استان داریم؟؟ به چند پرونده در روز رسیدگی عادلانه و با دقت می کنند؟ شاید واسه همین پرونده سازی هاست که هیچکس وقتی برای چای دبش ندارد.

  • غم نامه
    0

    واقعا چه آدمهای بیکاری . حیف میل بیت المال از جیب مردم.

  • چگوارا
    0

    گند زدید تو دین و دنیا مردم با این چیزا هم افکار عوض شده مردم درست نمیشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها