وزیر بهداشت: آمار نهایی شهدای انفجار کرمان ۹۵ نفر است/ علت بیشتر اعلام‌شدن آمار این بود که نام برخی به اشتباه ۲ بار ثبت شده بود

وزیر بهداشت با بیان اینکه ۲۷ مجروح ‌انفجار تروریستی کرمان بدحال هستند، گفت: صحنه‌های غزه را امروز ‌دیدم.

وزیر بهداشت: آمار نهایی شهدای انفجار کرمان ۹۵ نفر است/ علت بیشتر اعلام‌شدن آمار این بود که نام برخی به اشتباه ۲ بار ثبت شده بود

بهرام عین اللهی پس از عیادت از مجروحان تروریستی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این حادثه تعدادی از همکارانمان در اورژانس و هلال احمر مجروح شده و یا به شهادت رسیدند، اظهار داشت: تمام مجروحان در بیمارستانهای سریعا بستری شدند و بیمارانی که به عمل نیاز داشتند همگی تحت درمان قرار گرفتند و 111 عمل جراحی در حدود 2 ساعت انجام شد.

وی افزود: همه پزشکان بعد از این حادثه سریعا به بیمارستان‌ها آمدند و عمل جراحی تمام بیماران نیازمند را انجام دادند.

وی با بیان اینکه 27 بیمار بدحال داریم  و تحت نظر هستند ولی تمام مراقبت های لازم از آنها در حال انجام است، گفت: ‌آمار نهایی شهدای انفجار کرمان 95 شهید و 211 مجروح است.

وی افزود: علت بیشتر اعلام‌شدنِ آمار این بود که نام برخی به اشتباه ۲ بار ثبت شده بود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    6

    مادران عاملان حادثه تروریستی را زودتر به عزایشان بنشانید. به امید خدا

  • ناشناس
    5

    خدا را شکر کمتر شد. پناه بر خدا و امام زمان در اخرالزمان سخت سخت

  • ناشناس
    0

    در آخرین خبرها تعداد شهدا به ۸۴ ( از ۱۰۳ شد ۹۵ و بعد ۸۴) نفر کاهش پیدا کرده. احتمالا تا یک هفته بعد آمار شهدا را زیر ۱۰ نفر اعلام می کنند یا کلا می گویند کسی شهید نشده است !

  • ناشناس
    1

    خدا به همشون صبر بده باشه بجاش زود زود شکر میکنیم با زاد و ولد سربازان امام زمان زیادتر از این میشه و کل دنیا را با ناب محمدی سرافراز میکنیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها