رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد:

افزایش ۴ برابری حقوق سربازان از ابتدای دولت سیزدهم

رئیس سازمان برنامه و بودجه در گزارشی به افزایش ۴ برابری حقوق سربازان از ابتدای آغاز به کار دولت اشاره کرد.

افزایش ۴ برابری حقوق سربازان از ابتدای دولت سیزدهم

همچنین منظور در جلسه عصر امروز یکشنبه هیات دولت گفت: از ابتدای دولت تا به امروز حقوق سربازان با افزایش ۴ برابری از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ۴ میلیون ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • محمد
    0

    یکی به این بگه چهار میلیون تومان کرایه ماشینشون میشه .تورم چند درصد است.

  • بازنشسته
    0

    نرخ تورم را در نظر بگیریم حتی هزینه ایاب و ذهاب

  • منتظرالمهدی
    2

    شما را به هرکسی که میپرستید به فوریت مشمولان غایب بالای سی سال را معاف کنید اینها نه می‌توانند ازدواج کنند ونه به شغلی روی بیاورند حدود سه میلیون نفر مشمول غایب داریم که خودمان ناخواسته مجرم اعلام میکنیم

  • علی
    0

    والا بچه خواهر من که سرباز میگه دوتومن میدن اونوقت چنان میگید چهار برابر که خیال می‌کنی بقیه چیزها یا تورم مثلاً ۱۰ درصد بوده همه چیز ۴۰ برابر شده شما چهار برابر کردید شاهکار کردید

  • 444
    0

    ما که سربازی میرفتیم
    غذا و خوراکی هم از خونه میبردیم
    پول هم بهمون نمیدادن
    پس ظلم به ما رو چطوری جبران میکنین ؟
    لااقل حقوق کارمندان هم 4 برابر میکردین

  • علی @@@
    0

    خبر کاملا فریبکارانه و ریاکارانه است 4 برابر شده نسبت به زمانی که سرباز 800 هزار تومان حقوق میگرفت که الان هزینه رفت و امد سرباز هم حساب نمیشود به اضافه اینکه با زیاد کردن حقوق غذا و صبحانه سرباز حذف شده است .سرباز قبلا هزینه خوراک نداشت و در هر پادگانی صبحانه و نهار و شام میگرفت و حقوقی که میگرفت خرج و هزینه رفت و امدش را فراهم میکرد . الان هزینه رفت و امد را هم که جواب نمیدهد هیچ صبحانه و نهار و شام هم باید از جیب بدهند .حداقل برای ما لیسانس وظیفه ها در نیروی هوایی ارتش اینطور بود .

  • علی @@@
    0

    حقوق سرباز شده دو میلیون تومن که پول خرید 2 عدد شلوار است . با چه رویی این حرف و خبر را پخش میکنید به عنوان دستاورد دولت این حقوق دو میلیون به سرباز بیشتر جنایت در حد سرباز بی پول و بیکار و بیکس دور از شهر و خانه خود است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها