نامه زاکانی برای رئیسی

معاون مالی شهرداری تهران از نامه زاکانی به رئیس جمهور برای پرداخت طلب‌های شهرداری تهران خبر داد.

نامه زاکانی برای رئیسی

لطف الله فروزنده در مورد مطالبات شهرداری تهران از دولت، گفت: تصویب نامه هیئت وزیران در ۱۸ مهرماه سال ۱۴۰۲ بود و هیچ اقدامی بر اساس این تصویب نامه بابت بدهی ها و مطالبات دولت در ۶ ماهه امکان پذیر نبوده است. البته ما اقداماتی را برای مطالباتی که سازمان مدیریت پذیرفته بود، دنبال کردیم و مبلغی که باید برای بلیت مترو و بافت فرسوده پرداخت می شد، قبول کرده اند و آخرین توافق ما نیز ۴۰۰۰ میلیارد تومان بود و برای سایر دستگاه‌ها نیز معاون اول رئیس جمهور دستور داد که کمیته ای تشکیل شود تا بدهی به شهرداران بررسی شود.

فروزنده بیان کرد: در راستای تعیین جرائم، کمیسیون ماده ۷۷ تشکیل شده و همکاران ما نیز در حال صادر کردن فیش های دستگاه های دولتی هستند و شهردار تهران هم نامه ای به رئیس جمهور ارسال کرده و بدهی ها اعلام شده است و رئیس جمهور نیز به سازمان مدیریت برای تسویه بدهی ها نامه ارسال کرده است.

وی گفت: موضوع در حال پیگیری است و در مورد توافقات با دستگاه های مختلف مثل بنیاد مستضفعان، سپاه، ستاد اجرایی و ... زمانبر است و در زمان تهاتر که عمدتاً املاک است، باید کارشناسی و ارزیابی صورت بگیرد؛ لذا زمان بر است. در مورد بانک ها به ویژه بانک شهر و تجارت اقدامات خوبی صورت گرفته و وقتی فرآیند کامل شد، گزارش آن قرائت خواهد شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    ١٧هزار ميليارد را پيدا كن ،بعد ادعاي طلب را بكن

  • ناشناس
    0

    همون طلبتونا از ملت می گیرید بستونه !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها