برای سه شنبه و چهارشنبه؛

مدارس کاشان و آران و بیدگل غیر حضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با مصوبه کمیته اضطرار استان، چهاردهم و پانزدهم آذرماه تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در کاشان و آران و بیدگل غیرحضوری است.

مدارس کاشان و آران و بیدگل غیر حضوری شد

منصور شیشه فروش اظهار داشت: باتوجه به وقوع پدیده وارونگی دما و افزایش غلظت آلاینده‌ها، چهاردهم و پانزدهم آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش صرفاً در شهرهای کاشان و آران و بیدگل به صورت غیرحضوری و مهد کودک‌ها، پیش دبستانی و مدارس استثنایی تعطیل است.

وی تصریح کرد: مادران شاغل در ادارات که دارای فرزند دانش‌آموز مقطع ابتدایی هستند نیز می‌توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت کنند.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان ابراز داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی دو شهرستان هم موظف است به صورت مستمر با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی بطور جدی برخورد قانونی نماید و محیط زیست و سایر ارگان‌ها نیز بر وضعیت آلایندگی صنایع نظارت داشته باشند.

وی تاکید کرد: از تمامی شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و کودکان از حضور در سطح شهر خودداری و در صورت حضور ضروری از ماسک‌های N95 استاندارد استفاده کنند چرا که تردد در هوای آلوده سلامت این افراد را به خطر می‌اندازد.

دانشگاه‌های کاشان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل نخواهد بود

شیشه فروش خاطرنشان کرد: غیرحضوری بودن فعالیت مراکز صرفاً برای مدارس آموزش و پرورش دو شهر کاشان و آران و بیدگل بوده و دانشگاه و مراکز عالی آموزشی در روزهای چهاردهم و پانزدهم آذرماه به صورت حضوری دایر خواهد بود.

وی همچنین اظهار داشت: مدارس بخش‌های تابعه دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل نیز در دو روز ذکر شده به صورت حضوری است.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها