۶ مرکز زیبایی و آرایشگاه زنانه در شهرستان رباط کریم پلمب شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان رباط‌کریم از پلمب ۶ مرکز زیبایی به دلیل مداخله در امور پزشکی خبر داد و گفت: آرایشگرها مهارت لازم را در ارائه خدمات درمانی پوست ندارند و مواردی داشتیم که متأسفانه منجر به بروز مشکلات پوستی در برخی از شهروندان شدند.

۶ مرکز زیبایی و آرایشگاه زنانه در شهرستان رباط کریم پلمب شد

سعید لغوی با اشاره به ارائه خدمات غیرمجاز در برخی سالن‌های زیبایی اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و سلامت عمومی 3 آرایشگاه زنانه در رباط‌کریم و 3 آموزشگاه زیبایی غیر مجاز در پرند به دادگاه معرفی شدند.

وی افزود: بر اساس دستور مقام قضایی از ادامه فعالیت این واحد‌های غیرمجاز جلوگیری و با حضور ظابطان قضایی پلمب انجام شد.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌کریم با هشدار جدی به آرایشگرانی که خدمات پزشکی ارائه می‌کنند گفت: بازدیدهای مستمر از آرایشگاه‌های زنانه در رباط‌کریم و پرند انجام می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

لغوی تصریح کرد: آرایشگرها مهارت لازم را در ارائه خدمات درمانی پوست ندارند و مواردی داشتیم که متأسفانه منجر به بروز مشکلات پوستی در برخی از شهروندان شدند.

رئیس شبکه بهداشت رباط کریم ابراز داشت: برخی از آرایشگران در امر پزشکی دخالت کرده و این از نظر قانونی جرم محسوب می‌شود لذا از ادامه فعالیت آنان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جلوگیری می‌شود.

لغوی در پایان خاطرنشان کرد: در موضوع رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان هیچ اغماضی صورت نمی‌گیرد و هر صنفی به این شیوه نامه‌ها پایبند نباشد به صورت جدی با آن برخورد و آن مکان پلمب خواهد شد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    طالبان هم آرایشگاهها رو میبنده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چه ربطی به طالبان دانشمند متنو خوب نخوندی میگه در امور پزشکی دخالت کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها