با دستور مقام قضایی و در مشهد صورت گرفت

پلمب آرایشگاه زنانه ای که لایو عروس می گذاشت!

یکی از آرایشگاه های زنانه شناخته شده که پس از آرایش عروس، برای تبلیغ کارش در فضای مجازی لایو می گذاشت در مشهد شناسایی و پس از پلمب محل تخلف پرونده قضایی برای متهم تشکیل و به دادسرا معرفی شد.

پلمب آرایشگاه زنانه ای که لایو عروس می گذاشت!

به گزارش مشهد فوری ، چندی بیش و در پی رصد های دوره ای ماموران اداره نظارت براماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به منظور جلوگیری از برخی تخلفات واحد های صنفی در مشهد که پای آنها به فضای مجازی بازشده و برای کسب درآمد حد اکثری دست به هر نوع اقدامی می زنند، اطلاعاتی به دست آنها رسید که یکی از آریشگاه های زنانه شناخته شده شهر مشهدکه در حوالی بلوار سجاد مشهد مشغول به فعالیت بود در اقدامی غیر اخلاقی و قانونی، پس از آرایش عروس و برای آنکه بتواند جذب مشتری بیشتری کرده باشد، همزمان با اتمام کار تصاویر مشتری اش را به صورت آنلاین در فضای مجازی منتشر می کند.

همزمان با وصول و بررسی این اخبار و اطلاعات و جمع آوری مستندات مربوط به این اقدام غیر اخلاقی، ماموران اداره نظارت براماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان برای کسب دستور قضایی به دادسرای انقلاب مشهد مراجعه و ماجرا را به اطلاع جانشین سرپرست دادسرای انقلاب رساندند.

در ادامه قاضی دشتی فدکی پس از آنکه دستور داد تا مستندات این اقدام به دقت بررسی شود، ازماموران پلیس خواست تا هرچه سریعتر آرایشگاه زنانه ای که تصاویر زنده را در قسمت لایو اینستاگرام بارگزاری می کرد مورد اعمال قانون و در پی آن عامل این اقدام هم پس از اخذ توضیحات و تشکیل پرونده انتظامی به دادسرای انقلاب معرفی شود.

به این واسطه بود که ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان به بلوار سجاد مراجعه و پس از ابلاغ دستور قضایی به آرایشگر زن محل را پلمب کردند.

در ادامه از فرد متخلف در رابطه با اقدام صورت گرفته اخذ توضیح شد. در پایان مراحل انتظامی آرایشگر متخلف به دادسرای انقلاب هدایت شد. درحالی با دستور مقام قضایی آرایشگاه محل وقوع جرم حدود 10 روز پلمب شد که زن آرایشگر در توجیه اقدام خلاف شرع خود به مقام قضایی گفت که من این کار را برای رقابت با یک آرایشگاه که در تهران فعالیت می کرد انجام داده ام و از کرده خود پشیمانم!

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها