با حضور رئیس سازمان محیط زیست در نشست وزرای محیط زیست کشورهای اسلامی؛

لعبت تقوی جایزه مدیریت محیط زیست جهان اسلام را کسب کرد

«لعبت تقوی» دانشمند محیط زیست ایرانی برای نخستین بار در کشور جایزه مدیریت محیط زیست جهان اسلام را کسب کرد.

لعبت تقوی جایزه مدیریت محیط زیست جهان اسلام را کسب کرد

به گزارش سازمان حفاظت محیط زیست، با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، لعبت تقوی دانشمند محیط زیست ایرانی برای نخستین بار در کشور جایزه مدیریت محیط زیست جهان اسلام را از سوی سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام کسب کرد.

تقوی، دانشیار گروه محیط زیست و انرژی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات در تحقیقات و مقالات پر استناد جهان بین پنج هزار نفر تولیدکننده علم در این حوزه معرفی و تقدیر شد.

گفتنیست، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به‌منظور شرکت در «نهمین نشست وزرای محیط زیست جهان اسلام» عازم جده – عربستان سعودی شد. این نشست ۲۶ و ۲۷ مهر ۱۴۰۲ (۱۸ و ۱۹ اکتبر۲۰۲۳) در جده عربستان سعودی برگزار شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    4

    ملخ خوران آدم شدن و ایرانیان با فرهنگ ۷ هزارساله از گرفتن جایزه از عربهای مجبور کردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بابا بیخیال در عزا و عروسی!
      فعلا قاتلان محیط زیست ایران، همگی همین ایرانی های هستند که نوشتید فرهنگ 7000 ساله دارند!!!
      قاتلان جاده های ایران و پیادروهای شهری همین ایرانی های بافرهنگ هستند.
      و ...

    • بهنام
      0

      زمانی که اوبی و اندی و لیلا فروهر و ساسی مانکن رفتند عربستان و برای بن سلمان چاپلوسی و رقاصی و خوش خدمتی کردند عربستانی ها ملخ‌خور نبودند و مشتی مزدور غربگدا بدبخت مثل تو تاییدشان می‌کردید اما حالا که این خانم جایزه برده یاد کوروش و موروش تاریخ ۷۰۰۰۰ ساله و..... افتادی و عربستانی ها ملخ‌خور شدند !!! از این همه دو رویی و رذالت و خودفروختگی دست بکشید .

  • تبریکِ محدود!
    0

    سلام لعبت خانم
    تبریک میگیم این موفقیت را ولی شما سرکار خانم گرامی خوب می دانید که کل دانشگاه های ما "در عمل" به اندازه یک گروه از مورچه ها در حفاظت از محیط زیست کاربرد نداشته، ندارند و نخواهند داشت. چرا؟
    چون همه چیز در حد چاپ مقاله است و مقالات هم خوراک ژورنال های مختلف برای تولید مجدد مقاله، بالا بردن ارجاعات ژورنال و h-index و دیگر هیچ.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها