رئیس شورای شهر تهران:

سفر اعضای شورای شهر به کربلا با هزینه شخصی بود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره هزینه سفر اعضای شورای شهر تهران به کربلا در ایام اربعین حسینی گفت: هیچیک از اعضاء و مدیران شورای شهر تهران با هزینه شورا به کربلا سفر نکرده‌اند.

سفر اعضای شورای شهر به کربلا با هزینه شخصی بود

مهدی چمران پیش از آغاز جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص بودجه پیش بینی شده برای احداث تراموا در تهران گفت: این بودجه مربوطه به مباحث مطالعاتی این مد از حمل و نقل عمومی است که البته بودجه خوبی نیز پیش بینی شده و ابتدا باید کارهای مطالعاتی در خصوص قطار شهری «تراموا» انجام شود و سپس مراحل اجرایی آن آغاز شود.

وی به تفاهم‌نامه اخیر شهرداری تهران و وزارت دفاع درباره راه‌اندازی تراموا اشاره کرد و افزود: همانطور که گفته شده این یک تفاهم است نه قرارداد چرا که در ارتباط با قرارداد باید حتما در شورا موضوع مورد بررسی و نهایتا به تصویب برسد. البته شورای ترافیک نیز باید نظر خود را در خصوص احداث تراموا ارائه کند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص انتشار خبری درباره احداث خانه‌های ۲۵ متری در پایتخت نیز گفت: روز گذشته وزارت راه و شهرسازی این خبر را تکذیب کرد. همچنین شهرداری تهران به هیچ عنوان پروانه ساخت چنین واحدهایی را نمی‌دهد.

وی درباره اثرات منفی چنین خانه‌هایی گفت: این مسئله تبعات اجتماعی به همراه خواهد داشت و در شرایطی که تأکید بر فرزندآوری می‌شود احداث چنین خانه‌هایی مردم را به سمت زندگی مجردی سوق می‌دهد.

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص حضور برخی از اعضای شورای شهر تهران در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی گفت: تمامی اعضا با هزینه شخصی خود به کربلا رفتند و اغلب نیز با خانواده خود بودند. هیچ یک از اعضا و مدیران از شورا با هزینه شورا به کربلا سفر نکرده، در خصوص مدیران شهرداری بنده اطلاعی ندارم.

وی درباره دستور جلسه امروز شورای شهر تهران نیز گفت:‌ در این جلسه با توجه به اتمام احکام مسئولیت اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ این موضوع در دستور کار شورا قرار گرفته و پس از بررسی آن نیز چند نامگذاری و بررسی چند پرونده باغات در جلسه امروز انجام خواهد شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    بشنو ،،ولی باور نکن

  • ناشناس
    0

    چشم

  • ناشناس
    0

    با هزینه شخصی بوده ولی بعدا حکم ماموریت آنچنانی می زنند که
    بیا وببین همه هزینه شخصی که هیچ یک آپارتمان هم از توش در میاد

  • صادق
    0

    مگه تا حالا حرف راست زده اید که اینو باور کنیم

  • نعمت
    0

    باید چنین باشد

  • فرزند ایران
    0

    نمیشه باور کرد.
    چطور ممکنه؟
    اون هم در شرایطی حاکمیت یک نگاه استراتژیک به اربعین و نمایش حضور حداکثری طرفداران خودش در این مراسم داره.
    هزینه کردن از بیت المال برای این مراسم جزو سیاستهای راهبردی نظامه.

  • ناشناس
    0

    گوش ما درازه ؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها