کشف ۱۰۴۵ سکه تقلبی منسوب به دوره هخامنشیان از یک کلاهبردار

یک کلاهبردار که قصد فروش تعداد زیادی سکه تاریخی تقلبی را داشت توسط پلیس پیشگیری تهران دستگیر شد .

کشف ۱۰۴۵ سکه تقلبی منسوب به دوره هخامنشیان از یک کلاهبردار

 به گزارش خبر فوری،سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در خرید و فروش سکه‌های تاریخی در شهرک "مسعودیه" تهران، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۷ مسعودیه قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران کلانتری پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و متوجه شدند متهم سکه‌های تاریخی تقلبی را به عنوان سکه‌های عتیقه منسوب به دوران هخامنشی به خریداران می‌فروشد.

وی گفت: ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی به دست آوردند متهم با دریافت ۲ میلیارد ریال به عنوان پیش پرداخت قصد انجام معامله و فروش تعداد زیادی سکه‌های تاریخی تقلبی به فرد دیگری را دارد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان در زمان انجام معامله اعزام شدند ادامه داد: در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر و ۱۰۴۵ سکه تقلبی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: هر دو متهم به همراه اموال مکشوفه با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به اینکه مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی و ایجاد امنیت در بازار از اولویت‌های پلیس است گفت: پلیس به صورت قانونی با اینگونه افراد برخورد می‌کند و شهروندان فریب این افراد کلاهبردار را نخورند. 

 

منبع: خبرفوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها