در ادامه اخراج سریالی اساتید دانشگاه‌ها؛

۲ نفر از اساتید دانشکده روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی اخراج شدند

۲ نفر از اساتید دانشکده روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی صبح امروز اخراج شده‌اند.

۲ نفر از اساتید دانشکده روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی اخراج شدند

در ادامه افزایش فشارها و اخراج اساتید از دانشگاه‌های سراسر کشور، گفته می‌شود که ۲ نفر از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی نیز اخراج شده‌اند. 

کانال تلگرامی انجمن علمی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی از اخراج دکتر آمنه عالی و دکتر حمیده خادمی خبر داد و نوشت: «خبر اخراج دو تن از محبوب‌ترین و باشرافت‌ترین اساتید دانشکده روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی، دانشجویان دانشکده را در بهت عظیمی فرو برده است. دکتر آمنه عالی و دکتر حمیده خادمی امروز صبح خبر از اخراج خود دادند.»

درباره اخراج اساتید دانشگاه بیشتر بخوانید: علی شریفی زارچی، استاد دانشگاه شریف اخراج شد

photo_2023-08-26_21-32-37

photo_2023-08-26_21-32-55

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ترک
    1

    خودت را راحت کن برو در دانشگاه مدرک دینی ومذهبی بگیر تا ابد خیالت روشن روانشناسی مدرک فرنگی هاست

  • ناشناس
    2

    از برادران حشدوالشعبي جايگزين شود

  • ناشناس
    1

    دلایل اخراج در متن خبر مستتر است......

  • ناشناس
    1

    خبر اخراج رو درج میکنید ولی بدانید که صدها استاد در دانشگاه های سراسرس و آزاد را به همین دلایل از ارتقا به دانشیاری و استادی محروم کرده اند و صدایشان را هم کسی نشنیده

  • رضا
    1

    در دوره دانشگاه یک درسی داشتیم بنام کلیات اقتصاد, استاد این درس هرگونه اراجیف , مسائل سیاسی, سایز کمر ترامپ,دختر عمه یوری گاگارین, اسم کوچه برادران ویلبر رایت و هرگونه مطلبی که به ذهن تون بیاد دریغ از یک جمله اقتصادی, شک نکنید اینها هم بجز روانشناسی هرچی فکر میکنید در کلاس بزبان میاورند, بچه را میفرستی دانشگاه بعد از ترم اول سئوال در خصوص وجود یا عدم وجود خدا میپرسه, دستپخت همین حضرات هستند.

  • ناشناس
    0

    نوشت: «خبر اخراج دو تن از محبوب‌ترین و باشرافت‌ترین اساتید دانشکده روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی، دانشجویان دانشکده را در بهت عظیمی فرو برده است..

    معلوم شد که دانشجویان این دانشکده هنوز از محیط و فرهنگ غنی کشور خودشان هیچ‌چیز نمی‌دانند چون در غیر اینصورت از اخراج دو آدم باشرافت در بهت عظیمی فرو نمی‌رفتند. برعکس، اگر آدم باشرافت از این سیستم اخراج نشه جای بهت و حیرت داره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها