وزیر آموزش و پرورش از تغییر اساسی در نحوه جذب معلمان خبر داد

وزیر آموزش و پرورش گفت: متمرکز شدن بر تربیت معلم و توانمندی معلمان فعلی برنامه تحولی آموزش و پرورش در مسیر پیش‌رو است.

وزیر آموزش و پرورش از تغییر اساسی در نحوه جذب معلمان خبر داد

رضا مراد صحرایی گفت: نقطه عزیمت تحول و دال مرکزی تحول معلم است شتاب در ایجاد تحول با قوی کردن و غنی کردن معلم اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: فعالان تعلیم و تربیت روی تربیت معلم تمرکز کنند زیرا متمرکز شدن بر تربیت معلم و توانمندی معلمان فعلی برنامه تحولی آموزش و پرورش در مسیر پیش رو است و این مسئله در رهنمودهای مقام معظم رهبری کاملا مشهود است. امروز نحوه جذب معلمان در حال تغییر جدی و اساسی است.

وزیر آموزش و پرورش به اهداف تعیین رویکرد برای حل مسائل اشاره کرد و گفت: هیچ چشم‌اندازی برای تحول بدون مشارکت نهادهای مردمی وجود نخواهد داشت و تغییر تنها به کمک مردم انجام می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    سلام خداقوت . رویکرد مثبت باید ادامه دار باشد و دست داخلش نبریم همانگونه یک نیروی ارتشی و یا پزشک باید تخصصی درس بخواند معلمی باید تخصصی چون زمان سردار باشد لذا ماده 28 یک عقب گرد بود تربیت معلم 50درصدش شخصیت رفتاری روانشاسی و درک کودک و نوجوان ... و 50درصد نخبه بودن است شکر خدا در این چند سال حتی رتبه 10 کنکور سراسری و بسیاری راحت در دانشگاههای تهران شریف ... قبول می شدند ولی جذب دانشگاه فرهنگیان شدن و بالای 90 درصد این دانشگاه باهوش و درس خوان که طول دانش آموزی شگرد اول تا سوم بودن و بدلیل بیکاری دیگر رشته . دانشگاه فرهنگیان انتخاب تا تضمین شده باشند و بیکار نمانند که خدای نکرده فرار مغزها بیشتر شود . باید از نظر رفاهی و امکانات مدارس هم به روز شد و سالی 10 درصد رشد حقوقی داشته باشیم که معلم فقط معلمی کند نه در اسنپ و جاهای دیگر وقت تلف کند به کمک هم باید ایران را با فرهنگ ایرانی اسلامی که رهبری فرمودند بسازیم . یا حق

  • مهرو
    0

    خبر فوری بیشتر راهنمایی کنید لطفا.آیا منظور همان ابطال محدودیت سنی دانشگاه فرهنگیان است؟

  • ناشناس
    0

    سلام و احترام
    این گفته با خبر چند روز پیش که دیوان عدالت اداری بیش از 6000 ردیف استخدامی را باطل کرد همخوانی ندارد چونکه آن ردیفها برای عده‌ای خاص گرفته شده بود
    مانده ایم که دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها