کتاب های اختصاصی دبیری آموزش و پرورش

قطعا داوطلبین آزمون استخدامی به دنبال بهترین و جامع‌ترین کتاب برای مطالعه و کسب نمره مناسب در آزمون استخدامی می‌باشند و در واقع کتابی که کامل بوده و تمامی سرفصل‌ها را پوشش داده باشد. که در سایت 20 تدریس ، تمامی کتاب های استخدامی با تخفیف ویژه ای به فروش میرسد.

کتاب های اختصاصی دبیری آموزش و پرورش

20 تدریس سایتی است که تمامی دروس تخصصی را شامل می‌شود و از آنجایی که برای داوطلب هر آزمون مهم است که علاوه بر مطالعه درسنامه با تست‌های سال‌های گذشته هم آشنایی داشته باشد تا نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسد، بنابراین کتاب‌های استخدامی که در ادامه لینک آن‌ها درج شده است، علاوه بر درسنامه، سوالات آزمون‌های سال‌های گذشته را به همراه پاسخنامه تشریحی دارا می‌باشد که داوطلبین عزیز می‌توانند بیشترین استفاده را از زمان مطالعه خود ببرند.

کتاب های اختصاصی دبیری آموزش و پرورش

در ادامه برای آشنایی بیشتر، سه نمونه از کتاب‌های آزمون استخدامی را به همراه ویژگی‌های آن درج کرده‌ایم. در صورت تمایل به تهیه آن‌ها می‌توانید روی لینک مرتبط کلیک و آن را خریداری نمایید و یا عنوان رشته‌ای که قصد شرکت در آزمون استخدامی آن را دارید را می‌توانید در سایت 20تدریس سرچ نمایید تا لینک کتاب مدنظر شما را نمایش دهد و سپس اقدام به خرید آن بکنید. (09365189208 تماس سریع برای سفارش)

 

کتاب استخدامی دبیری زیست (+)

کتاب استخدامی دبیری زیست خلاصه مباحث و شرح درس، معرفی نکات برتر، سوالات ادوار گذشته مجموعه دبیر زیست همراه با پاسخنامه تشریحی و تحلیل سوالات می‌باشد. این کتاب شامل فصول: ژنتیک، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی، فیزیولوژی جانوری و گیاهی، میکروبیولوژی و بیوشیمی است که در 352 صفحه گردآوری شده است.

کتاب های اختصاصی دبیری آموزش و پرورش

کتاب استخدامی دبیری ریاضی (+)

کتاب آزمون های استخدامی دبیر ریاضی دارای بیش از 350 سوال استخدامی سنوات گذشته و بیش از 100 نمونه سوال تخصصی تالیفی به همراه نکات طلایی ویژه شب آزمون می‌باشد که مطالب این کتاب در 440 صفحه گردآوری شده است و شامل فصول: ریاضیات عمومی، آنالیز ریاضی، آنالیز عددی، معادلات دیفرانسیل، مبانی جبر، آمار و احتمال، سوالات بخش اصول آموزش و خلاقیت ریاضی می‌باشد.

کتاب استخدامی دبیری شیمی (+)

کتاب استخدامی دبیری شیمی خلاصه درسنامه، معرفی نکات طلایی ویژه شب آزمون و شرح مختصر مباحث دروس تخصصی دبیر شیمی به همراه نکات مهم هر مبحث و ارائه نمونه سوالات تخصصی دبیری شیمی به صورت طبقه‌بندی شده با پاسخ تشریحی است که شامل فصول: شیمی تجزیه 1 و 2، شیمی آلی 1 و 2 و 3، شیمی معدنی 1 و 2، شیمی فیزیک 1 و 2 و طیف‌سنجی می‌باشد که مطالب این کتاب در 480 صفحه گردآوری شده است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها