پلیس ادعای شرکت پخش فرآورده ها درباره کارت سوخت را رد کرد

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس در ارسال اطلاعات خودرو‌ها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است و شرکت نفت در حوزه تامین تراشه مورد نیاز برای تولید کارت‌های سوخت مشکل دارد.

پلیس ادعای شرکت پخش فرآورده ها درباره کارت سوخت را رد کرد

سردار سید کمال هادیانفر گفت: پلیس ادعای شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره اینکه اطلاعات خودرو‌ها را­ برای صدور کارت سوخت یکسان و مشابه کارت بانکی در اختیار این شرکت نمی‌گذارد، رد می‌کند، زیرا تا همین امروز شرکت پخش فرآورده‌ها اطلاعات لازم برای صدور کارت سوخت را از پلیس دریافت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: دپوی حجم زیاد کارت سوخت در دفاتر پست

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس در ارسال داده‌ها به روش قدیمی که کارت صادر می‌شده، کوتاهی نکرده است، افزود: مسئولان وزارت نفت می‌خواهند از روش‌های جدید برای صدور کارت سوخت استفاده کنند که باید در جلسات فنی با پلیس، به نتیجه‌ای برسیم تا روش را تغییر دهیم.

­رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌ها در حوزه تامین تراشه مورد نیاز برای تولید کارت‌های سوخت مشکل دارند و باید فرآیند خود را تغییر دهند و این بحث ارتباطی با پلیس راهور ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    پس حسنک راست میگفت انگارخبری هست ومانمیدانستیم وبعضی ها هم بدشان نمی اید که مردم از کارتهای ازاداستفاده کنند منبع درامد بوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها