۲۱۰ لیتر بنزین در کارت سوخت هر خودرو از ابتدای هر ماه

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به استقبال خوب مردم این منطقه در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی گفت: این کارت‌ها در ابتدای هر ماه ۲۱۰‌ لیتر ۱۵۰ لیتر آزاد و ۶۰ لیتر سهمیه) شارژ می‌شوند البته سهمیه آزاد آن در پایان ماه در صورت استفاده یا عدم استفاده، صفر می‌شود.

۲۱۰ لیتر بنزین در کارت سوخت هر خودرو از ابتدای هر ماه

احمد مجرد افزود: سهمیه یارانه‌ای ۶۰ لیتری بنزین کارت‌های سوخت شخصی تا ۹ ماه قابل ذخیره است اما سهمیه ۱۵۰ لیتری آزاد شارژ شده پایان هر ماه در صورت عدم استفاده باطل و مجددا در ابتدای ماه بعد شارژ می‌شود.

وی اضافه کرد: در کارت‌های سوخت شخصی افراد علاوه بر سهمیه ۶۰ لیتری یارانه‌ای ماهانه، سهمیه ۱۵۰ لیتری سوخت آزاد نیز شارژ می‌شود و در زمان دریافت سوخت از جایگاه پس از اتمام سهمیه ۶۰ لیتری می‌توانند از سهمیه ۱۵۰ لیتری سوخت آزاد کارت خود استفاده کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: با توجه به پایش اطلاعات سامانه هوشمند سوخت، از ابتدای اجرای طرح بهبود نظام توزیع و بهینه سازی کارت‌های آزاد در جایگاه‌های سوخت، استفاده مردم از کارت سوخت شخصی در هر ۲ ‌نرخ سهمیه و آزاد بالغ بر ۶۶ درصد افزایش داشته است.

مجرد با ابراز خرسندی از همکاری شهروندان در رابطه با استفاده از کارت سوخت شخصی ادامه داد: استفاده از کارت‌های سوخت شخصی از سوی رانندگان در جایگاه‌ها علاوه بر مدیریت زمان و تحلیل مصرف، باعث ساماندهی کارت‌های سوخت و میزان مصرف خواهد بود.

وی یادآور شد: درخواست کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو به‌ همراه مدارک شناسایی خودرو به دفاتر پلیس+۱۰ امکان پذیر است و ثبت نام کنندگان کارت سوخت المثنی می‌توانند روند صدور کارت خود را از سایت www.epolice.ir پیگیری کنند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    یارانه پنهان سوخت، دلار، شکر، ارد .... بلای جان اقتصاد ایران/ دلار دو نرخی😉😆قیمت دلار را در ده ضرب کردند. دوباره روز از نو.... دلار دولتی، دلار ازاد🤔 سیستم دلالی زنده است و زنده می ماند. افرادی که از گران شدن ارز در زمان خاص اگاه هستند چه سودهایی که به جیب می زنند/ رعیت جماعت هم حیران و سرگردان که سیستم دلالی دارد چه بلایی سرشان می اورد/ یارانه های پنهان را حذف می کنند تا نظام دلالی از بین برود؛ شفاف سازی مالی بوجود بیاید، رانت اطلاعاتی که فقط ژن های خوب از ان هستند وجود نداشته باشد، رکود تورمی در بازار نباشد چون تکلیف بازار روشن است و شوک های هیجانی به ان وارد نشود. چون قیمت ها شفاف شده است. قاچاق و اسراف از بین برود. زمانی که اقتصاد دلالی در کشور نباشد سرمایه ها به سمت تولید برود ........

  • 📰
    1

    سهمیه آزاد هم برای کمتر شدن قاچاق به جای 150 لیتر 60 لیتر خیلی بهتر و منطقی هست

  • ناشناس
    0

    ما به جهل این جماعت ایمان داریم و میدانیم که اینها فقط میخواهند که از هر راهی پول حرام بدست بیاورند مگر ازمردم رض ایت میگیرنداول به طبل فضای مجازی میکوبندوشایعه میکنند بعد انرا گران میکنند چقدر حرام خور ومفلوک از جیب هر کسی میبرند بارضایت مردم انجام نمیدهند باامید به خدا اخرخط هستند روسیاه تمام خلق خواهندشدودر چاهی که خودشان درست کردن میافتند

  • مختارورمزیارفرزندصالح کدملی 3810168300 موبایل 09187224607
    0

    سلام علیکم خدمت سروران عزیز و بزرگوار پس عدالت بنزینی کی اجرا می شود قشرضعیف جامعه زیر بارگرانی کمرشان شکست پس خواهشمندم عدالت اجتماعی اجرا شود با تشکر از مدیریت سایت

    نظرات شما -
    • 🌍
      0

      با سهمیه آزاد ۱۵۰ لیتری و ۳۰۰۰ تومنی منتظر عدالت باشیم ؟ هیچ حساب و کتابی نیست ، به جای ۱۵۰ لیتر آزاد ۶۰ لیتر ۵۰۰۰ تومن امسال و سال بعد ۱۰۰۰۰ تومن ، جیب قاچاقچی ها به قدر کافی پر نشده ؟ ۶۰ لیتر قبلی هم به همان قیمت قبلی که مثل آبان ۹۸ هم نشود . ولی کجاست گوش شنوا ! !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها