هشدار هواشناسی: جمعه خطرناک در راه است

یک کارشناس هواشناسی با پیشبینی رگبار شدید در برخی از استان های کشور، از جمعه نسبتا خطرناکی خبر داد.

هشدار هواشناسی: جمعه خطرناک در راه است

 اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: جمعه نسبتا خطرناکی پیش روی ماست، هم امشب هم فردا احتمال آغاز رگبار شدید در استان‌های کرمان، یزد، نیمه شرقی استان فارس، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات سمنان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و ارتفاعات تهران و البرز  وجود دارد.

سازمان هواشناسی با پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های جوّی در نقاطی از کشور، برای روز‌های ششم تا دهم اردیبهشت، هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، فعال شدن سامانه بارشی و بروز ناپایداری های هشدار زرد هواشناسی برای ششم تا دهم اردیبهشت جوّی از امروز تا یکشنبه هفته آینده، وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و در برخی نقاط بارش تگرگ را محتمل می سازد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کارتن خواب
    6

    نبار لعنتی

    نظرات شما -
    • علی
      0

      تو شهر ما تا حالا یه قطره هم باران نیامده مزارع همه خشک شدند نمی دانم این همه باران که میگند کجا آمده

  • ورزنه
    0

    ترا خدا دروغ نگید اینجا یک دونه باران بزنیم نیومده

  • ناشناس
    0

    پیش بینی آب و هوایی سازمان هواشناسی ایران متأسفانه کلی گویی است و مقیاس دقیق پهنه وقوع آن مشخص نیست و اگر رخداد جوی در یک پهنه کوچکی از یک شهرستان اتفاق افتاد می گویند ما از قبل پیش بینی کرده بودیم و اگر هم اتفاق نیفتاد می گویند ما احتمال وقوع آنرا می دادیم نه قطعیت آنرا!!!

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      احسنت

  • Ahmad
    0

    آقای اصغری درست با دقت پیش بینی کنید این چه وضعشه اینجا تو شهر اطراف هم هیچ نیومده شما پس کجا رو میگی متاسفم کشوری که حتی نزولات جوی شو نمیتونه درست پیش بینی کنه . خودم بهتر میفهمم کافیه نگاه کنی به آسمون بفهمی چیه اوضاع بارش‌های بهاری از دقت زیادی میخواهند چون نقطه ای هستند یک مکان رو شدید درگیر میکنن یه جا هم اصن بارشی نیست

  • ناشناس
    4

    سلام من به عزیزان افتخار می کنم که باران به إذن خدا می بارد اگر من به ابر اسمان نگاه کنم وخداراشکربکنم باران می باررد اینکه باران نمی بارد یامی بارد نیت خودتان هسته که ناامید می کنید ،

  • ناشناس
    0

    سلام خسته نباشید از بس باران آمد همه جا راسیل برد خجالت بکشید بااین اطلاع رسانی

  • علی محمدی
    1

    یه عده ادمای مزخرف باکارشناس هواشناسی کل کل میکنندباران دست خداست حتمن ادم خوبی نیستین که خدابخادنعمتشوبراتون بفرسته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها