وزیر بهداشت: شواهد محکمی برای مسمومیت دانش‌آموزان وجود نداشت/ در بیش از ۹۰ درصد بدحالی دانش‌آموزان، هیچ نوع مسمومیتی دیده نمی‌شود

وزیر بهداشت آخرین نتایج بررسی علت بدحالی دانش آموزان را اعلام کرد.

وزیر بهداشت: شواهد محکمی برای مسمومیت دانش‌آموزان وجود نداشت/ در بیش از ۹۰ درصد بدحالی دانش‌آموزان، هیچ نوع مسمومیتی دیده نمی‌شود

بهرام عین‌اللهی امشب با حضور در اداره کل انتقال خون استان تهران و پس از اهدای خون در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بررسی علل مسمومیت دانش‌آموزان اظهار کرد: کمیته علمی متشکل از بهترین اساتید در کشور تشکیل و وضعیت دانش‌آموزان بررسی شد؛ تصمیم گرفتیم که نام آن را بدحالی دانش‌آموزان بگذاریم زیرا شواهد محکمی برای مسمومیت دانش‌آموزان وجود نداشت.

وی افزود: در هر بیماری یک مسئله مربوط به وضعیت بیماری فرد و بخش دیگر مربوط به آثار روانی ناشی از بیماری است که در دانش‌آموزان شاهد این وضعیت بودیم.
 
وزیر بهداشت ادامه داد: جمع‌بندی ما نشان می‌دهد که در بیش از 90 درصد بدحالی دانش‌آموزان، هیچ نوع مسمومیتی دیده نمی‌شود و هیچ نوع سمی وجود ندارد و بیشتر شاهد استرس بودیم و درصد کمی نیز مربوط به شیطنت‌هایی بوده که صورت گرفته و باعث بدحالی دانش‌آموزان شده است.
 
عین‌اللهی تاکید کرد: بدحالی دانش‌آموزان عوارض پایدار نداشته و ما هیچ نوع عارضه‌ پایداری در دانش‌آموزان ندیدیم.
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • مهراد0900
    1

    تف بر هفت جد و آبادتان باد

  • رابی
    0

    بعد از این به جای مسمومیت بگویید بد حالی

    به جای حملات شیمیایی بگویید شیطنت بچه ارزشی ها

    به جای زباله گردی کودکان بگویید کارکنان جمع آوری ظایعات

    به جای تورم و گرانی بگویید کاهش قدرت خرید

    به جای فقر و فلاکت و گرسنگی بگویید اقتصاد مقاومتی

    به جای اعتیاد و زورگیری و خشونت روز افزون در جامعه بگویید نا هنجاری اجتماعی

    به جای استفاده از کلمه زندانیان سیاسی بگویید جرایم امنیتی

  • مهرداد سربندی
    0

    10درصد باقیمانده هم مسمویت غذایی توسط امریکا و اسرائیل بوده و جریان پایداری و تندرو های داخلی و طالبانهای اصولگرا اصلا دخالتی در این قضیایا نداشته اند . اون صد و خرده ای نفر هم که در همین رابطه دستگیر شدند برای نشان دادن اقتدار ایران بود والا همشون بی گناه بودند. درسته!!!!؟ خجالت نکشی یه وقت خدای نکرده معتاد بشی.

  • ابرمرد
    0

    اصلا همون ده درصد . آیا بیگانه بوده اگر بوده خیلی بدبخت و ذلیل هستین . اگر هم از داخل بازم خیلی مغزتون حقیره که تن به این کار میدین یک بخاطر اینکه نتیجش انگار خنجر به خود زدن دو اینکه باجون و روان طفل بی زبون بخوای اهدافت و پیش ببری . در دو صورت حقارت میبینم

  • مرتضی
    0

    اری راست میگویند که آن کسی که خود را به کوری و کری زده درمان ندارد

  • ناشناس
    0

    بدحالی، سوزش چشمها و گلو و سرگیجه دانش آموزان ناشی از انتشار گاز شیمیایی در محیط مگر نیاز به شواهد محکم دارد؟! کلی دانش آموز شاهد این حادثه ناگوار و شوم بوده اند آیا کافی نیست؟! همینکه دانش آموزان پای آنها به مراکز درمانی باز شده یعنی اینکه بدحال بوده اند! شرف و وجدان هم خوب چیزی است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها