اجاره دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز به بیمار و مریض این کمک را می‌کند که اگر یک شخص سالمند و یا مریضی در خانه است که نیاز به استفاده کردن از این دستگاه دارد می‌توانید با اجاره دستگاه اکسیژن ساز از هزینه خرید راحت شوید.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز فقط نیاز است که با نیروهای پشتیبانی مجموعه آرین طب تماس برقرار نمایید تا به راحتی و در سریع‌ترین زمان به شکل شبانه روزی مراحل اجاره اکسیژن ساز را انجام دهید و آن را از مجموعه درمانی آرین طب تحویل بگیرید.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز ثابت

برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز یکی از گزینه های پیش روی شما این است که از دستگاه‌هایی که به صورت ثابت هستند استفاده کنید. این دستگاه‌ها به کمک چهار تا چرخ که در پایین آن ها قرار دارد جابجا و انتقال داده می‌شوند و به صورت مداوم در هر جایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 سایز و ابعاد این دستگاه کوچک است و به همین دلیل برای استفاده کردن از آن در منزل هم مناسب می‌باشد. پیشنهاد می‌شود برای اجاره نمودن این مدل از دستگاه اکسیژن ساز در منزل با کارشناسان آرین طب ابتدا مشورت کنید و بعد از مشورت اقدام به اجاره آن نمایید.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز همراه

دستگاه اکسیژن سازی که به صورت همراه است یکی از بهترین مدل‌های این دستگاه می‌باشد که به دلیل وزن کم این دستگاه و بی سیم بودن آن این امکان را به شما می‌دهد که ان را به بیرون از منزل هم ببرید. در حقیقت این مدل دستگاه‌ها برای حفظ نیرو از باتری بهره می‌برند و امکان استفاده کردن از این نوع اکسیژن سازها در هر جایی وجود دارد. 

اجاره دستگاه اکسیژن ساز همراه برای کسانی که در هر لحظه و در هر ساعتی این امکان وجود دارد که نیاز جدید به اکسیژن پیدا کنند، گزینه بهتری می‌باشد.

چه مدارکی برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز نیاز است؟

 اجاره نمودن این دستگاه برای کسانی که یکسری مشکلات مثل بحث  مسائل اقتصادی و هزینه ها،پول، بالا بودن هزینه درمان و … در مقابل آن ها است خیلی گزینه خوبی می‌باشد؛ به خاطر این که با این روش دیگر نیازی به خرید این دستگاه با قیمت‌های بالا و متحمل شدن هزینه‌های رسیدگی به دستگاه و تعمیر نمودن آن نیست. اما برای اجاره دستگاه، چه شرایط و چه مدارکی نیاز می‌باشد؟

قبل از همه باید اطلاع داشت که ارائه نمودن ضمانت نامه برای گرفتن دستگاه اکسیژن ساز اجباری است. ضمانتی که ارائه گردیده مطابق با مدل دستگاه و همچنین مدت زمان اجاره شاید متفاوت باشد. شرکت آرین طب با راحت‌ترین مدل ضمانت‌ها این تجهیزات را در اختیار بیماران قرار می‌دهد و با توجه به هزینه‌های بالای بقیه شرکت ها، کم هزینه‌ترین خدمات را برای شما همشهریان عزیز ارائه می‌نماید.

علاوه بر این که باید از ضمانت استفاده کرد، قراردادی هم بسته می شود و مدت زمان اجاره در این قرارداد هم الزامی می باشد. در این قرارداد تمام ضمانت‌ها و همه خدماتی که شرکت آرین طب به شما عزیز ارائه خواهد کرد بیان می‌شوند.

مزایای دستگاه اکسیژن ساز

مزایای این دستگاه شامل:

        تولید نمودن اکسیژن به صورت مداوم و در هر ساعتی

        امکان کنترل نمودن رطوبت یا کنترل خشکی درون اکسیژن تولید شده وجود دارد

        تولید نمودن اکسیژن استریل و نحوه فیلترینگ ضد باکتری

        کم نمودن خطر ابتلا به عفونت‌های تنفسی

        امکان شارژ شدن دستگاه‌های اکسیژن ساز همراه هم وجود دارد

اجاره اکسیژن ساز تهران

برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران بسیاری از شما همشهریان عزیز با ما تماس می‌گیرید و درباره این که برای کدام مناطق ما این وسیله را می‌فرستیم و ساعت‌های ارسال  دستگاه سوال می‌پرسید. مجموعه آرین طب به تمام مناطق شهر تهران این تجهیزات و ابزار پزشکی را می‌فرستد. ما به شکل شبانه روزی پاسخگوی شما همشهریان عزیز هستیم.

قیمت اجاره اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز انواع متعدد و مختلفی دارد که برای بیماران با نیاز‌های  متعدد کارایی دارد پس با توجه به نیازی که دارید یا تشخیص متخصص که بعد از صحبت کردن با مشاوران مجموعه آرین طب مشخص خواهد شد ، بعد از این قیمت اجاره دستگاه که مناسب مریض شما می‌باشد محاسبه خواهد شد. 

برای محاسبه نمودن هزینه ان هم نیاز است که نسخه بیمار و حجم اکسیژن خون این شخص مورد بررسی قرار گیرد و بعد از این کارها مدل دستگاه و قیمت اجاره آن محاسبه می‌شود.

انواع اکسیژن ساز

برای اجاره کردن دستگاه اکسیژن ساز که برای بیمار شما مناسب باشد باید با مدل‌های متداول این دستگاه آشنایی داشته باشید. جدای از مارک ها و انواع متعدد این دستگاه، اکسیژن ساز دو مدل غالب دارد که شامل:

    جریان مداوم: این مدل از دستگاه بدون این که به مقدار تنفس توجه کند کاربرد هوا را به وسیله سرعت ثابت انتقال خواهد داد. این ابزار این توان را دارد تا سه لیتر اکسیژن را در هر یک دقیقه به شخص بیمار برسانند.

    جریان متناوب: این وسیله فقط زمانی جریان اکسیژن را ایجاد و فعال می‌کند که کار عمل دم را انجام دهد. این وسیله هم این توان را دارد که تا شش لیتر اکسیژن را در هر یک دقیقه به مریض بدهد.

نحوه تحویل دستگاه کپسول اکسیژن به بیماران در منزل

جدای از بحث اجاره کردن اکسیژن ساز، امکان دارد به کپسول اکسیژن هم شما نیاز پیدا کنید . برخی اوقات پزشک بعد از مرخص کردن مریض تنفسی پیشنهاد می‌کند از کپسول اکسیژن در خانه استفاده نمایید. در دو سال اخیر با زیاد شدن مریضی کووید 19 و مراقبت کردن از مریضان کووید در خانه، استفاده نمودن از این وسیله خیلی رایج شده است. پس استفاده نمودن از این ابزار در خانه برای بعضی از مریضان ضروری می‌باشد.

امکان دارد که بپرسید پروسه اجاره کردن دستگاه اکسیژن ساز به چه صورت می‌باشد؟ در این رابطه باید گفت که اجاره کردن این وسیله ها به شکل شبانه روزی، یا به صورت هفتگی و همین طور ماهانه شامل قرارداد مختلفی می‌باشد؛ اما شیوه تحویل گرفتن دستگاه به طول کامل برابر است. به شکلی که شما این توانایی را دارید علاوه بر این ابزار و تجهیزات همه تجهیزات پزشکی که به آن نیاز دارید را با قیمت مناسب و فقط با یک تماس با مجموعه آرین طب دریافت کنید.

دستگاه اکسیژن ساز چگونه کار می‌کند؟

دستگاه اکسیژن ساز چند تکه مهم و اصلی دارد که این قطعات شامل:

 فیلتر ورود و خروج هوا: فیلترهای این دستگاه قبل از وارد شدن هوا به داخل گرد و غبار هوار را به طور کامل از ان می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین مراقبت‌ها از این دستگاه تمیز نمودن قسمت فیلتر به شکل هر دو هفته است.

سیلندرهای زئولونیت: این سیلندرهایی که داخل دستگاه قرار دارند اکسیژن خالص را تولید خواهند کرد؛ به صورتی که با جذب کردن نیتروژن و آرگون سبب وارد شدن اکسیژن خالص به داخل این ابزار می‌شوند.

 نازل اکسیژن: یک لوله خیلی باریک است که رابط این دستگاه و بدن شخص مریض می‌باشد و اکسیژن را به صورت خالص به بیمار انتقال می‌دهد.

سخن پایانی

در این نوشته در رابطه با اجاره دستگاه اکسیژن ساز مطالبی مفید بیان کریدم. خیلی از مریضان که با مشکل تنفسی مواجه هستند ناچار به استفاده کردن از این دستگاه می‌باشند. مجموعه آرین طب با اجاره دادن و همین طور فروش این ابزار و تجهیزات تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ارائه نماید. 

شما همشهریان عزیز می‌توانید با اجاره کردن این ابزار با خیالی راحت از مریض خود در خانه نگهداری نمایید و بدون این که احتیاجی به حضور مریض شما در بیمارستان و درمانگاه باشد در منزل آن را  تحت درمان قرار دهید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها