الکل و تاثیر آن بر مغز/ ویدئو

الکل چه بلایی بر سر مغز و سیستم عصبی می‌آورد؟

الکل و تاثیر آن بر مغز/ ویدئو

گاهی اوقات شنیده می‌شود که مصرف الکل یا مواد مخدر، تنها برای یک بار، هیچ آسیبی به بدن نمی‌رساند. خیلی از افراد با استناد به همین توصیه کلیشه‌ای، اقدام به مصرف آن‌ها می‌کنند، اما آیا این موضوع صحت دارد؟

اثر مواد مخدر و مشروبات الکلی بر مغز و سیستم عصبی، امری ثابت شده است. تحقیقات زیادی در این زمینه صورت گرفته که تاثیر منفی مصرف این مواد را نشان می‌دهد.

حجم ویدیو: 5.29M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32 | دانلود ویدیو
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رابی
    0

    شما چهار پارچ آب بنوشید حتما خواهید مرد.هر چیزی حد و اندازه اش خوب و زیادش ضرر دارد.محققان گفته اند که نوشیدن یک یا دو پیک شراب قرمز در روز برای افراد مسن مفید است.ولی در ایران طرف دو بطر عرق سگی را با پفک و چیپس می ریزه توی معده اش.مقدار کم الکل برای باز شدن عرق بدن از چربی مفید است. یک معلم علوم دینی می خواست به بچه ها ثابت کند که مصرف الکل ضرر دارد.یک روز چند عدد کرم زنده و یک شیشه الکل را به مدرسه برد و کرم ها را داخل الکل انداخت .کرم ها سریعا مردند.معلم به دانش آموزان گفته که چه نتیجه ای از این آزمايش گرفتید؟
    یکی از دانش آموزان جواب داد ما نتیجه گرفتیم که الکل بسیار مفید است و می تواند کرم‌های معده و روده را بکشد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پس چرا در بعضی هیئتها برای عزاداری و دوادرمان وترک اعتیادوشفا از قرصهای روانگردان استفاده میکنن و میفروشن علاوه براون قانون حمایت هم میکنه حتی در سال 97 در دادسرای چهار باغ کرج قاضی حمایت کردن از این هیئت

  • ناشناس
    0

    مواد مخدرشا که داریم میبینیم چه بلایی سر مغز میاره .طرفا کاملا متوهم میکند .

  • 🐜
    0

    شراب تلخ می‌خواهم که مردافکن بودزورش....که تایم دم بیاسایم زدنیاو شروشورش.پس حضرت حافظ چی میگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها