وزیر آموزش و پرورش:

مدارس در جهان با شاخص ۳۰۰ آلودگی تعطیل می شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: در جهان شاخص تعطیلی در اثر آلودگی هوا ۳۰۰ است؛ در صورتی که در ایران شاخص آلودگی به ۱۵۰برسد، تعطیل می‌شوند.

مدارس در جهان با شاخص ۳۰۰ آلودگی تعطیل می شوند

یوسف نوری در همایش زنان فرزانه گفت: امام باقر و امام صادق (ع) مدارسی را ایجاد و در علوم پایه دانشمندانی را تربیت کرده اند.

وی افزود: دانشمندان عصر جدید همچون انیشتین از کتب دانشمندانی که در این مدارس تربیت شده اند، استفاده می کردند و باعث توسعه و گسترش علم شدند.

او افزود: ما در گذشته مولفه‌های قدرت را جمعیت می‌دانستیم. مثلا کشور‌هایی که پسر داشتند، می‌توانستند از وطن دفاع کنند. کشور‌هایی که صنعتی هستند از جمعیت برخوردارند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: زنان در عوامل حکمرانی بسیار تاثیر گذار هستند؛ زن در خانه و در جامعه نقش بسیار مهمی دارد.

او ادامه داد: ۵۴ درصد از همکاران وزارت آموزش و پرورش بانوان هستند؛ این در صورتی است که حدود ۱ درصد، دانش آموزان پسر بیشتر هستند.

وی افزود: دین اسلام باعث آزادی زنان شده است. زنان عنصر مهم حکمرانی هستند.

نوری بیان کرد: دشمنان از طریق رسانه ابتدا خواستند خانواده را از پا در بیاورند؛ اما نتوانستند. به همین علت سعی کردند دانش‌آموزان را از تربیت اصلی دور کنند و معلمان ما سخت در تلاش هستند تا دانش آموزان را به درستی تربیت کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمنان می‌خواهند مدارس ما بسته باشند و ازدواجی نیز رخ ندهد؛ اما خودشان معکوس آن را انجام می‌دهند.

نوری با اشاره به این که روزانه ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه آموزش و پرورش است، گفت: کلاس‌های حضوری ارزش افزوده برای دانش آموزان و معلمان دارند و نباید مدارس تعطیل و غیر حضوری شوند.

وی افزود: در جهان شاخص تعطیلی بر اثر بروز آلودگی هوا ۳۰۰ است؛ در صورتی که در ایران شاخص آلودگی هوا به ۱۵۰ برسد، مدارس تعطیل می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ظرفیت بزرگی در بازنشستگان داریم که از آن‌ها می‌خواهیم در حوزه زنان در هر زمینه‌ای به ما کمک کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    واقعا چه کسی را مسوول گذاشتید اگر ۳۰۰ باشد یعنی بسیار بسیار خطرناک و مرگ حتمی این اقا به مرگ نازنین دانش اموزان اصلا فکر نمی کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها