ترافیک نیمه سنگین در چالوس و ۴ محور دیگر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر و نیز بارش برف و باران در جاده‌های شش استان خبرداد.

ترافیک نیمه سنگین در چالوس و ۴ محور دیگر

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور گفت:‌ درحال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، ترافیک در محور چالوس حدفاصل گرماب تا نساء نیمه سنگین است. همچنین وضعیتی مشابه در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محدوده گلشهر و آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل شهرک خاتم تا ساسانی و محدوده مهرویلا وجود دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک در اکثر مقاطع محور شهریار – تهران نیز نیمه سنگین است، گفت: ترافیک در آزادراه تهران – ساوه محدوده احمدآباد نیز نیمه سنگین گزارش شده و در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی و به شکل روان در جریان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های تهران، البرز و مازندران است. همچنین در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، همدان و کردستان نیز بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: در همین راستا لازم است که رانندگان و مسافران از انجام سفرهای غیرضروری در این استان‌ها پرهیز کنند، اما اگر مجبور به انجام سفر هستند رانندگان باتوجه به لغزندگی معابر و جاده‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل رانندگی کنند. مسافران نیز حتما لباس گرم و غذای مناسب برای طول سفر همراه داشته باشند. برای عبور از گردنه‌های برفگیر هم استفاده از زنجیرچرخ الزامی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها