دستور ویژه پلیس برای بررسی کلیپ ضرب و شتم یک شهروند

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی انتشار کلیپی مبنی ضرب و شتم احدی از سوی مأموران انتظامی اطلاعیه ای را صادر کرد.

دستور ویژه پلیس برای بررسی کلیپ ضرب و شتم یک شهروند

مرکز اطلاع رسانی فراجا در پی انتشار کلیپی مبنی بر ضرب و شتم احدی از شهروندان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بلافاصله دستور ویژه ای برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع و شناسایی متخلفین در صحنه صادر شده است.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پلیس به هیچ عنوان رفتار خشن و غیرمتعارف را تأیید نمی‌کند و مطمئناً با عوامل متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد شد.

شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 3
  • رابی
    0

    احتمالا اونها هم پلیس نما بودند.

  • ناشناس
    0

    خبر فوری چرا کامنتها رو زیر خبرهای خاص بستید؟

  • 1

    اگر حکومتی اونقدر بی عرضه اس که پلیس نماها تو سطح شهر مردم رو بزنند داعش تو روز روشن شاهچراغ رو به گلوله ببنده پس نیروهای اطلاعات و سپاه و انتطامی چه غلطی میکنن... سگاهی که عرضه تامین امنیت نداره چرا به موی من گیر میده نیروی نظامی که دزدها و اختلاسگران رو آزاد گذاشته چرا میخواد به زور چادر سر مردم بزنه؟ قوه قضائیه ای که عرضه دستگیری مفسدین اقتصادی رو نداره چرا دختران و پسران ایران رو دستگیر و زندانی میکنه؟؟ اگر اینهمه بی لیاقتی جرا دم ازاقتدار ملی می‌زنید... مگر اینکه خودتون با اقتدار همه این وقایع رو فرماندهی کردید.. و الان که فیلمهاش ن منتشر شده اینطور تکذیب میکنید.... بزرگترین کذابین شمایید لعنت خدا به شما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها