اطلاعیه هیات‌ رییسه دانشگاه شریف

دانشجویانی که در ناآرامی‌ها نقش داشتند اجازه ورود به دانشگاه را ندارند

هیات‌ رییسه دانشگاه صنعتی شریف با انتشار اطلاعیه ای درمورد اتفاقات روز گذشته (یکشنبه اول آبان) این دانشگاه اعلام کرد: دانشجویانی که در ارزیابی اولیه، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشتند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را ندارند و کمیته انضباطی با آنها برخورد می‌کند.

دانشجویانی که در ناآرامی‌ها نقش داشتند اجازه ورود به دانشگاه را ندارند

به نقل از روابط عمومی دانشگاه شریف، در این بیانیه آمده است: ضمن تشکر از دانشجویان فهیم دانشگاه که همراهی و همیاری خوبی در حفظ نظم و امنیت دانشگاه دارند، با توجه به اتفاقات ناشایست رخ داده در روز یکشنبه (اول آبان ۱۴۰۱) در دانشگاه صنعتی شریف که عده ای دانشجوی قانون شکن به تخریب و هنجارشکنی در دانشگاه پرداختند، هیات رئیسه دانشگاه رفتارهای دور از شان محیط دانشگاه را به‌شدت محکوم و برای استمرار فعالیت های آموزشی و پژوهشی، اعلام می‌کند؛ با توجه به صدمات وارده به سالن غذاخوری البرز امکان صرف غذا در داخل سالن وجود ندارد و تا زمان انجام و پایان تعمیرات و اطمینان از فراهم شدن فضای آرامش، غذا به‌ صورت بسته‌بندی شده در ضلع جنوبی سلف تحویل دانشجویان خواهد شد.

استفده از ظرفیت‌های قانونی کمیته انضباطی برای برخورد با اتفاقات مشابه

در ادامه این اطلاعیه خاطرنشان شده است: همچنین چنانچه مشخص شود افرادی به ضرب و شتم یا فحاشی پرداخته و موجب جراحت دیگران شده اند، به صورت موقت ورود آنها به دانشگاه ممنوع شده و در اولین فرصت به کمیته انضباطی معرفی می شوند. برای ایجاد و حفظ آرامش در دانشگاه، دانشجویانی که در ارزیابی اولیه انجام شده، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشته اند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را نخواهند داشت.

هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف در این اطلاعیه ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتارهای دور از شان دانشگاه را مردود دانست و از کمیته انضباطی خواست که از تمام ظرفیت های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و غیره برای برخورد با این موارد استفاده کند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف روز گذشته مقابل دانشکده کامپیوتر این دانشگاه در محکومیت هتاکی‌های اخیر تجمع کردند و در دفاع از ولایت فقیه و تمامیت ارضی کشور شعارهایی دادند.

پس از آن شماری از دانشجویان این دانشگاه تلاش کردند با هم وارد سلف دانشگاه شوند که این اقدام به رویارویی با شماری دیگر از دانشجویان منجر شد که آسیب به سلف دانشجویی را به همراه داشت.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • سورنا
    2

    شما برنده ساندیس طلایی این هفته شدید،،بخور بره

  • سید
    2

    شما اتش به اختیاران رو راه دادید که جاش تو دانشگاه نبود دانشجونخبرو اخراج میکنید تا سهمیه ای ها جاشون باز بشه
    کی تاحالا چماغدار اسمش دانشجو شده و اصلا چه حقی داشته وارد دانشگاه بشه و بخواد شعار بده و به سمت دانشجوها حمله ور بشه سناریو های تکراری و بهانه های بیخود ....
    از دروغ خسته نشدید ؟؟؟امنیت و تمامیت ارضی رو شماها با کارهاتون به خطر میندازید ...
    انتقام از برلین کتک زدن دانشجو و مردم ایران نیست که ......

  • ملی گرا
    2

    چرا نمیگید که محرک کی بوده و اونهایی که سد درست کرده بودند و نقش اجراییات رو داشتند رو به کمیته معرفی نمیکنید
    چرا مانع ورود دانشجویان به غذا خوری شدند و اصلا چرا انقدر عقده ای هستند این طرفداران حکومت

  • مخاطب
    2

    چی شد پس رافراندومتون

  • ...
    2

    آقااااا؛
    اخراجشون کنید.
    والا بلا به پیر به پیغمبر دو سوم بچه های شریف و امیرکبیر و شهید بهشتی و خوارزمی و تربیت مدرس و تهران و.... نخبه نیستند.
    والا نخبه نیستند.
    خیلهاشون هوششون ازمتوسطم کمتره.
    یه مشت خنگ و منگند که یا با پول باباجوناشون یا به سهمیه اومدن این دانشگاهها.
    وقتی حق بچه درسخونا که نه پول دارن نه سهمیه رو خوردید باید به فکر شکم سیری و دریوزگی اینا می بودید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها