آخرین دست‌وپا زدن‌های مافیای پزشکی/ احتمال وارد کردن دکتر حقیقت دارد؟

سخنان رئیس نظام پزشکی کشور از وقوع یک فاجعه در آینده پرده برداشت.

آخرین دست‌وپا زدن‌های مافیای پزشکی/ احتمال وارد کردن دکتر حقیقت دارد؟

به گزارش خبر فوری، چند روز قبل خبری در رسانه‌ها منتشر شد که بنا به آن در آینده‌ای نزدیک ممکن است ایران مجبور به وارد کردن پزشک از کشورهای همسایه شود. اما این موضوع چقدر با واقعیت انطباق دارد و پشت پرده آن چیست؟ این گزارش را ببینید.

حجم ویدیو: 12.28M | مدت زمان ویدیو: 00:03:24 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بهروز
    2

    بایدمسببین ومافیای پزشکی را شناسایی وازکاربرکناروازکشوراخراج کنندحتی درایران اجازه کاردرمطب خصوصی وبیمارستان راهم بهشون ندهندکسانی که با هدف منافع شخصی وحرفه ای با به خطرانداختن سلامت مردم قصدکولی گرفتن ازملت خودرا دارندکمترازخائنین امنیتی نیستندوبایدمحکم با اینگونه افرادبرخورد وازجامعه پزشگی طردشوندتا فرصت برای پزشکان جوان ومتعهدوخدمتگزارفراهم شود

  • ناشناس
    1

    البته این مشکل خود خواسته از مدتها پیش ملموس و قابل پیش بینی بود و بسیاری نیز با صدای بلند فریاد زدند و هشدار دادند و کسی صدای آنان را نشنید و یا نخواست که بشوند!
    متاسفانه مافیای پزشکی منافع فردی، گروهی و صنفی را به منافع ملی ترجیح داده و می دهد!
    افزایش سهمیه رشته های پزشکی در کنکور سراسری نیز تحت فشار همین مافیا افزایش داده نمی شود و روز به روز نسبت پزشک به جمعیت نا مناسب تر می شود. در حوزه تخصصی نیز وضع به همین گونه است!
    با این شرایط همان تعداد کم پزشک (بخصوص متخصص) نیز مجبور به مهاجرت می شوند!
    جای تاسف دارد که بجای پیشرفت و بی نیازی کشور از پزشک متخصص و عمومی، امروز رئیس نظام پزشکی کشور - که خود مسبب اصلی است - از وقوع یک فاجعه در آینده پرده بر می دارد و رسما اعلام می کند که ناچاریم به چند دهه قبل برگردیم و از هند و پاکستان پزشک وارد کنیم!

  • بی تفاوت نباشیم
    0

    واقعا شرم آور است
    همین مسئولان نظام پزشکی و سایرین پزشک ها در یکی دو سال اخیر که می خواستند مالیات قانونی با کارتخوان بگیرند، میگفتند پزشک ها درآمدشان کم هست و کلی پزشک بیکار داریم...
    الان که میخوان ظرفیت پزشکی را افزایش بدهند، میگن پزشک کم داریم...
    تناقص آشکار فقط با هدف انحصار در پزشکی تا درآمدهای چند صدمیلیونی شان حفظ شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها