هشدار چمران: ترافیک شدید با آغاز مهر

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری دوره ششم از شرایط زیر صفر این نهاد را تحویل گرفت، گفت: شهرداری ماه ها تلاش کرد تا به صفر برسد و برنامه ریزی کرد که اقدامات خوبی انجام دهد.

هشدار چمران: ترافیک شدید با آغاز مهر

مهدی چمران با اعلام اینکه تاکنون آنچه ایده آل ما بوده محقق نشده اما مقدمات کارهای خوبی از جمله در مترو، اتوبوسرانی و ساخت و ساز در شهر فراهم شده است، یادآور شد: آماده کردن این برنامه‌ها در حالی که از پیش وجود نداشته و انبارهای یدکی مترو خالی بوده، اتفاق خوبی است. در این شرایط برنامه ریزی شد تا دو هزار دستگاه اتوبوس تا سال آینده به شهر اضافه شود تا بتوانیم به رقم ۶ هزار اتوبوس که در گذشته تحویل دادیم، برسیم.

چمران با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس کافی نیست، تصریح کرد: با آغاز مهر با ترافیک شدیدی روبه رو خواهیم شد؛ البته تلاش کردیم تعدادی از اتوبوس ها آماده شود.

وی با بیان اینکه شهر مجموعه ای از فعالیت هاست، گفت: شهر تنها بافت فرسوده، حمل و نقل و توسعه فرهنگ عمومی نیست و به همه بخش‌ها نیاز دارد تا کنار هم جلو بروند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چه پیش بینی دقیقی
    آفرین
    خخخخخخخخخ
    چجور به ذهنش خطور کرده
    با بازگشایی مداری ترافیک سنگین میشه

  • ناشناس
    0

    مسولین و مدیران جمهوری اسلامی اگر 5 درصد آن تلاشی را که برای چپاول اموال ، اختلاس ، رانت و... کردند ، صرف آبادانی کشور میکردند الان ایران گلستان بود اما...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها